6 Reacties

2 jaar geleden

Ik lees graag mee. Hier drinkt ze haar flessen nog wel op (3) maar geen idee wanneer je melk gaat aanbieden etc. Iets anders drinken gaat ook nog niet heel lekker

2 jaar geleden

2 weken geleden had ik zelf een glaasje melk. Heb het haar laten proeven. Wilde steeds meer slokjes hebben. Elke keer als ik zelf een glaasje melk heb. Krijgt ze nu ook. Krijgt op de opvang tijdens het fruit eten thee. Zelf heeft ze nog niet door hoe haar drink beker met rietje werkt. Heb ook 2 andere bekers. Daar speelt ze ook mee. Ze zit zelf nog op 4 flessen. Ze is een moeilijke eter. Wil geen groente eten. Gelukkig gaat het brood eten nu de goede kant op.

2 jaar geleden

Mijn dochter drinkt graag water of rooibosthee. Ze drinkt 3 melk flessen

2 jaar geleden

Mijn zoontje drinkt ook nog 3 flessen 2x 180cc en 1x 90cc Daarnaast probeer ik nog steeds alleen water te laten drinken maar na 2 slokjes drinkt hij niet meer verder. Met een beetje diksap erin wel. Thee drinkt hij ook niet graag. Heb vorige week een dag zijn flessen vervangen door halfvolle melk, ging heel goed. Nu geef ik ook wel eens melk, en ben aan het twijfelen om straks als zijn kunstvoeding op is gewoon halfvolle melk te geven omdat het goed gaat. Lijkt me van de ene kant te vroeg maar hoor en lees dat andere moeders dat ook wel hebben gedaan.

2 jaar geleden

Mijn zoontje krijgt 3 flessen en is nu 9,5 maand. 2 flessen 180 en & van 130 cc met 3 schepjes. Deze verdun ik iedere week iets meer zodat hij toch een beetje gaat wennen aan iets anders. Ik merk wel dat hij iets meer water drinkt, maar ook niet veel. Ik denk net 1/3 van rietjes beker. Het helpt bij ons wel om vooral het te blijven aanbieden en eind vd dag drinkt hij meer!

2 jaar geleden

Vanaf 8 maanden 2 flessen. 7:30, 210+7+ pap om 15uur krijgt hij ipv fles yoghurt met fruit of maïs vinger. Om 19:00 fles 210+7+ pap. Hij drinkt uit een muchkin beker baby thee dat vind hij heel lekker.