68 Reacties

2 jaar geleden

Ik volg. Hier een mannetje die wel een beetje is uitgekeken op het standaard speelgoed. Frustraties tot de max hier elke dag.

2 jaar geleden

Ik lees mee. Mijn dochter is wel uitgekeken op de rammelaars 😂

2 jaar geleden

Wij hebben een Vtech kubus gekregen en die vindt hij heel leuk! Educatief weet ik niet maar er worden dierengeluiden gemaakt en liedjes gezongen

2 jaar geleden

https://www.vtechnl.com/vtechbaby/vtech-baby-activiteiten-kubus

2 jaar geleden

https://www.bol.com/nl/nl/p/vtech-baby-dieren-draaibal-educatief-speelgoed/9200000023435996/?Referrer=&gbraid=0AAAAAD5OnmOQqFQttEKaG8trIJrsR-FE5&gclid=EAIaIQobChMIs9vCkdrE9QIVCc93Ch1XzALsEAQYASABEgLjCvD_BwE Wij hebben deze, weet niet perse educatief maar hier is hij grote fan! Hij heeft een speelhoekje en dan leg ik de bal bij de muur , maakt geluiden en lichtje. Als hij weg rolt gaat tie zorgen dat hij er achteraan gaat🤪 En simpel stapel bakjes dikke hit, die slaat tie tegen elkaar voor het geluid en hij gaat erin brabbelen/gillen omdat ze stem dan beetje vervormd 🙈

2 jaar geleden

Alles van VTech! Of het echt al educatief is weet ik niet, maar alles waar geluidjes uit komen vindt mijn zoontje echt prachtig. Nadeel is wel dat je die speeltjes zelf snel beu bent en die liedjes continu in je hoofd zitten maar ach.. dat hebben we er dan maar voor over

2 jaar geleden

Hier word enorm veel met z'n ringentoren gespeeld. (Ringen eraf, tegen elkaar tikken, de bovenste rammelt dus daar lekker mee schudden etc) en met die bakjes van de mushie toren.

2 jaar geleden

Vtech dierenbal hij tijgert er met alle plezier achteraan haha! Verder hebben we ook een ballentoren van little dutch en van playgro clip clop paardje maar ik vind het ook lastig! Ik probeer soms ook sensopatisch spel met hem te doen, een bak met macaroni om te voelen of rijst of een zakje water! Uiteraard onder toezicht! Soms is hij net zo blij met een leeg plastic bakje haha!

2 jaar geleden

Ik wil geen enkel speelgoed met geluid of lichtjes. Als ze het ergens tegenkomt oke, maar ik ga dat niet aanschaffen. Mn dochtertje staat het liefst de hele dag en slaat idd ook twee speeltjes tegen elkaar. Ik zoek ervaringen met een activiteitenkubus, hamertikspel, blokken, keukentje wellicht. Weet alleen niet of ze te jong is ervoor.

2 jaar geleden

Hier hebben wij een loopwagentje met losse blokjes er in. Vind hij helemaal geweldig, lekker met de blokjes gooien en tikken. Ook de water speelmat vind hij heel leuk en de kruiproller.

2 jaar geleden

Ik wil geen enkel speelgoed met geluid of lichtjes. Als ze het ergens tegen ...
Mag ik vragen waarom?

2 jaar geleden

Reactie op 12062021

Mag ik vragen waarom?
Omdat ik het niet educatief vind. Ik zet dan liever echte muziek op zodat ze ook woordjes hoort of ik kan meezingen voor haar. Die lichtjes stimuleren naar mijn idee ook niet iets wat ze later kan gebruiken. Ik vind het belangrijk dat ze zelf kan onderzoeken hoe ze met speelgoed kan spelen. Bijv bouwen, kleuren sorteren, kleine voorwerpen vastpakken etc

2 jaar geleden

Omdat ik het niet educatief vind. Ik zet dan liever echte muziek op zodat z ...
https://www.poespas.nl/shop/kids/accessoires-kids/houten-speeltafel-voor-peuters/ Wij hebben deze. Misschien dit iets?

2 jaar geleden

De vormenstoof doet het hier erg goed. En zo'n ringentoren en stapelblokjes

2 jaar geleden

Reactie op Kelsey32

https://www.poespas.nl/shop/kids/accessoires-kids/houten-speeltafel-voor-pe ...
Ja dit lijkt me echt heel leuk

2 jaar geleden

Ja dit lijkt me echt heel leuk
Hier staat die op de laagste stand. Helaas kan onze man nog niet zelfstandig zitten dus staat die nog even op zijn kamertje. Maar hij is heel leuk. Wel wat prijzig maar zeer de moeite waard.

2 jaar geleden

Hier geen plastic met licht en geluid. Ze is gek van haar mushie stapeltoren en grimms speelgoed. Vooral er hard mee slaan en kabaal maken dus 🤣

2 jaar geleden

Ik heb zo’n vtech bal met geluid en licht gekregen van mijn ouders. Hadden ze kunnen overkopen voor prijsje van vrienden. Nieuw zou ik het niet aanvaarden. Ik vind het vreselijk om 1000 keer ‘het is een rode kat te horen’ ! Hij slaat erop los op dat ding terwijl hij ergens anders naar staart. Veel interesse in dat ding toont hij dus niet. Hij speelt veel meer met zijn houten speelgoed. Die trouwens ook hele mooie natuurlijke geluiden maken omdat hij er ontzettend wild mee is 😂 Ik ben plan om nu zo’n houten activiteitenkubus te kopen. Ik merkte dat hij dit heel leuk vond toen we ergens waren waar dit stond.

2 jaar geleden

Reactie op bébé5juni

Ik heb zo’n vtech bal met geluid en licht gekregen van mijn ouders. Hadden ...
Ah zie je! Hier ook hetzelfde. Ze slaat van alles tegen elkaar en vaak is het dan een pak doekjes of mn sleutelbos. Ik zat ook te denken aan zo’n activiteitenkubus. Ik hoop alleen dat het zo groot is dan ze zich eraan kan vasthouden om te staan. Zo’n speeltafel lijkt me ook echt ideaal

2 jaar geleden

Reactie op Mama Aapie

https://www.vtechnl.com/vtechbaby/vtech-baby-activiteiten-kubus
Deze hebben wij ook