68 Reacties
2 jaar geleden
Ik vind dat VTech spul echt vreselijk, schoonouders hadden het laatst meegenomen en het is ook weer mee terug gegaan haha. Wat een herrie en voegt naar mijn idee niks toe. Wij hebben de mushie stapeltoren, zo'n trekkrokodil van hout, rammelaar die kan rollen, tuimelaars, zo'n ringentoren, houten vormenstoof. En allerlei spul van hout, blokjes enzo. Ze vind de jellycat staartenboekjes ook heel interessant. En ook gewoon een tissuedoos, een metalen bel, wat spullen uit de keuken etc. En vorige week ontdekt dat het babynestje om de wobbel heen past, dus nu klautert en schommelt ze daar ook mee.
2 jaar geleden
Reactie op bébé5juni
Ja sleutels zijn ook zo interessant hier 😂 Dit lijkt me leuk om te maken. ...
M’n oma heeft zich voorgenomen dit dus te maken voor mn kleine. Ik ben zo benieuwd hoe ze erop reageert straks haha
2 jaar geleden
Reactie op bébé5juni
Oh super leuk! Handige oma zo te horen 😊
Jaa zeker
2 jaar geleden
Reactie op Noeeeee89
Spelen? Overal aanzitten en vooral alles in z’n mond proberen te stoppen.. ...
Ja ik geef het ook even op hoor hij kijkt 2 seconden naar zijn speelgoed en gaat daarna overal aan zitten waar hij niet aan hoort te zitten. De planten, de tv kast stopcontacten afstandsbediening, speelgoed van de hond, prullenbak, kabels.
Ik pluk hem heel de dag door overal weg, misschien is dat juist het spel voor hem ik heb geen idee 🤣 misschien toch zo’n grond box kopen..
2 jaar geleden
Reactie op SuuzAnn
Mijn zoontje is helemaal fan van zijn stapeltoren en ringentoren, lekker om ...
Ik zat ook te denken aan zo’n kit maar het is echt prijzig idd!
2 jaar geleden
Reactie op SuuzAnn
Je hebt ook een goedkopere versie van Oh my baby zag ik laatst, maar toen h ...
Ik zal daar even naar kijken. Dankjewel!
2 jaar geleden
Plastic zakken (2 over elkaar heen) met gedroogde rijst of pasta. Is ze al weken heel druk mee 😅
2 jaar geleden
Plastic zakken (2 over elkaar heen) met gedroogde rijst of pasta. Is ze al ...
Ik heb dit idee een beetje nagedaan met maiskorrels in een wcrol😭 Is wel een succes maar mn sleutelbos is toch leuker
2 jaar geleden
Reactie op Riichelle
Ultieme favoriet hier, maakt geluid,draait en er zitten nog ronddraaiende d ...
Deze heeft mn dochter ook! Kijkt ze nog niet vaak naar om😅
2 jaar geleden
Reactie op NinaLu
Speelgoed van Ambi toys, is rustig, geen drukke geluiden en educatief. Hela ...
Ik zal het even opzoeken. Dankjewel!
2 jaar geleden
Reactie op NinaLu
Speelgoed van Ambi toys, is rustig, geen drukke geluiden en educatief. Hela ...
Dit is gewoon het speelgoed wat ik vroeger had als kind😭😍