68 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op H3llobaby2021

Wij hebben deze ook.. maar hoe kunnen ze er al mee spelen? 😬
Ja op het 'vormenstoof' gedeelte na doet ze hier met alles wat, de tandwielen en die draaidingen als eerste. En later ook de kralen en die schuifdingen. Blokjes speelt ze los mee. Ze trekt wel de hele tijd dat kralen ding eraf en probeert zich er soms aan op te trekken en dan staat het niet zo stabiel. Dus het is wel speelgoed voor als je erbij bent hier.

2 jaar geleden

Kijk eens naar het merkje 'Primi Passi'

2 jaar geleden

Reactie op Mom of Chloé

Kijk eens naar het merkje 'Primi Passi'
Dankje voor de tip! Ik vind dit ook echt heel leuk😍

2 jaar geleden

Mama’s, ik heb nog even gezocht en ik vond zojuist deze website: https://www.jetenpim.nl/c-5742988-2/hout-speelgoed/?sort_order=ascending&sort_method=by_relevance

2 jaar geleden

Stapelblokken, een bal om te rollen, een vormenstoof. Daar speelt mijn dochter heel graag mee! Maar ze kan zich ook goed met kosteloos materiaal vermaken, zoals 2 panlepels, een mooi groot vergiet. Dat vind ze ook heel interessant. Verschillende materialen voelen en ontdekken. Liedjes zingen met bewegingen.

2 jaar geleden

Reactie op Riichelle

Ultieme favoriet hier, maakt geluid,draait en er zitten nog ronddraaiende d ...
Wij hebben er zo ook één. Onze dochter heeft het na enkele seconden al op de grond liggen. 🙈

2 jaar geleden

Wij hebben, na lang wikken en wegen, toch besloten een abonnement op Lovevery te nemen. Het is erg prijzig maar tot nu toe is elke box echt een hit! Mijn zoontje speelt ook nog steeds met alles. Het is prachtig speelgoed, hij kan zichzelf er heel erg lang mee vermaken. Tot nu toe 4 boxen ontvangen maar ben er echt super super tevreden over! Wij kopen verder ook geen anders speelgoed omdat het anders wel er duur wordt haha. Dus ander speelgoed krijgt hij voor zijn verjaardag of van opa en oma die het niet kunnen laten ;)