64 Reacties

MOD

2 jaar geleden

Aaien en dagdag. Geweldig😍

2 jaar geleden

Beetje papapapa en mamamama.

2 jaar geleden

Amp! 💡

2 jaar geleden

Mama, papa, dankje, nee, ja,

2 jaar geleden

Mama soms denk ik ook hebben of eten te verstaan

2 jaar geleden

“Die” en dan wijst hij naar het voorwerp of waar hij naar toe wilt. Verder heel veel kletsen en zingen/neuriën 🎵

2 jaar geleden

Mama papa ja nee die oma

2 jaar geleden

Papa en baby.... Soms zegt ie ook 'die' maar volgens mij is dat nog per ongeluk

2 jaar geleden

Hier sinds een week of twee opeens nieuwe woordjes. Eerst een tijdje alleen "papa, mama, oma, opa". Nu: die, eten, auto, open, uit, nee/oh nee (heel schattig als hij iets laat vallen), ja, bal.

2 jaar geleden

Mama, papa en Bah!😂

2 jaar geleden

Haha geen woord! Je denkt soms papapapa te horen, maar meer perongeluk dan bedoeld..

2 jaar geleden

De hele dag papa papa papa (terwijl ik mama oefende🤣) en nu ook bah

2 jaar geleden

Mama,oma,vlieg

2 jaar geleden

Ons zoontje kletst de oren van m’n kop.. Papa Mama Die Nee nee Uit Zit Laaaar (klaar) Poe (poes) Daaien (draaien) Bal Boem Als je vraagt wat doet het poesje, of hondje, schaapje, leeuw, dino, slang, beestje (vlieg), of het eendje, dan zegt hij mauw, blaft hij, gromt hij, slist hij, zoemt hij, of kwaakt hij. Als je vraagt wat doet de auto, zegt hij broemmmm,

2 jaar geleden

Papa Mama Daag Die Bumba Hoeaa (hoera) Het zijn heel veel klanken die dan op de woordjes lijken😅

2 jaar geleden

Bah Papa Dat Die Poes Pakken (pakkuuu) Dag dag Eten (Atie) En ik ben Dada, ze bedoeld mij hier ook mee, kijk mij aan als ze dit roep of wanneer ik in gesprek ben of even niet op let roept ze dit net zo lang tot ik reageer 😅

2 jaar geleden

Hier is het mama, dada voor papa, daar (en daar wijst ze ook bij, als we buiten lopen en ik vraag bijvoorbeeld waar is het vogeltje). En ze doet een paardje en ezeltje na 🤣. Soms zegt ze woordjes na of doet een poging daartoe, maar echt uit zichzelf of herhalen nog niet verder.

2 jaar geleden

Mama en papa heelder dagen door 🙈 En dan ook al eens uitzonderlijk een keer: Boek Neus Aap Maar meneer doet echt niets op vraag, enkel als hij er zelf zin in heeft 😁

2 jaar geleden

Papa (soms, gaat nog niet heel bewust) Wel bewust: Bah Hap Amp (lamp) Broembroembroem (als hij met autootjes speelt, maar ook als hij een stukje eten over het kinderstoelblad duwt met z'n vinger😂)

2 jaar geleden

Papa (volgens mij niet per se heel bewust nog) P(oe) (voor poes) En enige dat ie echt goed kan is DIE en dan wijzen hahaha Wel veel geluid komt eruit maar echt praten not really🤣