20 Reacties

2 jaar geleden

M’n dochter vind het wel lekker. Ik geef het haar in kleine stukjes die ze zelf mag pakken en eten.

2 jaar geleden

Geef je alleen ei? Wij zijn begonnen met wortel en ei. Vond ze super!

2 jaar geleden

Ons meisje vind het ook niet lekker. Standaard overgeven. Ik heb het gelaten. Alsof wij alles lekker vinden. Ik heb het denk ik 5 keer aangeboden dus ze heeft het geprobeerd. Wat je nog kan proberen is roerei met groentehapje helemaal fijn pureren. En anders zou ik het laten.

2 jaar geleden

Reactie op Lms91

Ons meisje vind het ook niet lekker. Standaard overgeven. Ik heb het gelate ...
Is dat overgeven niet misschien een symptoom van een intolerantie?

2 jaar geleden

Ik geef ei niet los maar maak bijv. pannenkoekjes met banaan en ei.

2 jaar geleden

Je kunt het ook in een pannenkoekje doen: banaan prakken, ei er doorheen en bakken. Smaakt niet naar ei maar zo krijgt ze het wel binnen

2 jaar geleden

Hier vind ze het lekker door de brocolli

2 jaar geleden

Hier ook een ei fan, zowel gekookt als een omelet.. net nog een omelet als middag eten op (2 eieren). ☺️

2 jaar geleden

Ach wat maakt het uit probeer je het later weer of als ze ouder zijn ... je hoeft ook niet alles te lusten ik luste als kind ook geen ei bah wat stonk dat maar nu eitjes super lekker dus komt wel goed hoor 😄

2 jaar geleden

Ei gaat bij ons door de groentehap. De ene keer gekookt (en dan met de knoflook pers in stukjes) en de andere keer gebakken. Misschien dat dat helpt bij jullie?

2 jaar geleden

Hier is ei in “normale” vorm niet zo favoriet. Ik doe nu soms wel eens een boterham in ei dippen en dan even bakken, beetje zoals een wentelteefje.

2 jaar geleden

Een omelet op brood, kan het amper bijhouden zo snel gaat het naar binnen 👌🏻

2 jaar geleden

Vond het ook eerst niet lekker. Maand later nog eens geprobeerd. Toen vond ze het medium. Nu vind ze het top. Ze geven het zelf aan.

2 jaar geleden

Gebakken en anders door een bananen pannenkoekje. Of een een beetje ei door een groentehapje heen? En anders later (over een paar weken) nog een keer proberen 😊 Mijn zoontje vond het eerst ook niet lekker. Steeds spugen en kokhalsen, ook al van de lucht. Nu eet hij het (alleen) door zijn spinazie met aardappel prakje heen. We doen meestal een kwart ei. En de volgende dag geven we dan opnieuw spinazie met de andere kwart. (De helft die "over blijft" eet ik zelf op hehehe 🤭)

2 jaar geleden

Hier ook echt geen succes tot nu toe. Heb het geprobeerd gekookt, door groente hap en roerei. Vind de ei/banaan pannekoekjes wel een goed idee, ga ik morgen gelijk proberen 😊

2 jaar geleden

Reactie op Stinapa

Is dat overgeven niet misschien een symptoom van een intolerantie?
Dit hebben we nagevraagd maar er wordt gezegd van niet (cb en ha). Ze geeft niet meteen over maar een paar uur later en ze heeft geen huiduitslag daardoor wordt gezegd van niet.

2 jaar geleden

Bananenpannekoekje maken 1 banaan 1 ei 1 eetlepel bloem En klaar 😊 Hier werkt dat perfekt 🤩

2 jaar geleden

Hier precies hetzelfde alles al geprobeerd meerdere malen ook door de pannenkoek of in brood rollen/verstoppen niets werkt. We blijven het wekelijkse proberen maar als ze het niet eet dan laten we het ook

2 jaar geleden

Ik doe het samen met het warm eten. Vanaf 4 maand door bijv aardappels,bloemkool,kip en ei onze kleine vind het prima

2 jaar geleden

Wauw die bananen pannenkoekjes met ei is echt een goed idee! Mijn zoontje heeft er vandaag echt van zitten smullen. En weer eens wat anders dan alleen maar brood elke dag.