17 Reacties

3 jaar geleden

Geen idee of het schadelijk is. Wat je ook kan doen: de elektrische deken van te voren aanzetten. Dit doen wij. Als je in bed stapt, is je bed lekker warm maar heb je de deken niet aan als je in bed ligt ;-)

3 jaar geleden

Reactie op Lichtjes123

Geen idee of het schadelijk is. Wat je ook kan doen: de elektrische deken v ...
Dat is idd een goeie! Dank voor de tip! :)

3 jaar geleden

Ik gebruik zelf een elektrische voetenwarmer als t goed is kan t geen kwaad maar voor 100% weet ik het niet

3 jaar geleden

Reactie op YoungSingleMom

Ik gebruik zelf een elektrische voetenwarmer als t goed is kan t geen kwaad ...
Klinkt ook fijn :) Ik heb een tijd terug een cursus straling gehad en had toen wel de vraag gesteld of de straling van je mobiel schadelijk is, dàt is niet schadelijk omdat die straling heel zwak is en daardoor geen weefselschade aan kan richten. Ik denk dat huishoudelijke apparatuur daar ook onder valt maar ik zal proberen om die cursist eens te vragen dàn weten we het zeker :)

3 jaar geleden

Cursusleider bedoel ik :)

3 jaar geleden

Ik zet ook de deken aan voordat ik in bed ga liggen, mijn kindje groeit goed dus ik zou me er niet te druk om maken 😊

3 jaar geleden

Als je op internet kijkt zie ik dat een electrische deken een verhoogd risico op een miskraam geeft. En heb het zelf ook gehoord..

3 jaar geleden

Als je twijfelt zou ik gewoon je dokter even opbellen. Ben je zeker. Ik had ook "schrik" om een pittenzakje lekker warm op mijn buik te leggen. Maar ze had mij gerust gesteld 😉

3 jaar geleden

Ik gebruik vanaf mijn ovulatie iedere dag een warme kussen tegen me aan of lekker op m'n buik, kindje groeit goed, beweegt heel lekker actief en alles ziet er goed uit, ben nu 12,5 week. Je moet alleen uitkijken dat je eigen temperatuur niet te hoog wordt, dat kan schadelijk zijn voor de kleine. Je hebt tegenwoordig ook elektrische kussentjes voor baby's, dus denk dat het wel mee zal vallen qua straling anders wordt dat lijkt me niet goedgekeurd als baby product. 😊

3 jaar geleden

Bij twijfel niet doen zou ik zeggen. Elektromagnetische straling is wel echt overal continu aanwezig (WiFi, telefoons, 4G etc.). Het zou schadelijk kunnen zijn, maar onderzoeken spreken elkaar tegen🤷🏼‍♀️

3 jaar geleden

Van de straling geen idee, maar pas aub altijd goed op. Wij hebben ons bed in vlammen zien opgaan met een electrisch dekentje en het was geen goedkoop 😔

3 jaar geleden

Bedankt voor jullie reacties dames ☺️☺️ Neem liever geen risico en wacht het antwoord vd deskundige idd eerst even af ☺️

3 jaar geleden

Ik heb hier toevallig net over gesproken met de verloskundige kan geen kwaad. Je kan het gewoon gebruiken alleen zorgen dat je het niet te warm krijgt omdat je als zwangere eerder koorts krijgt. Dit is wat mijn verloskundige heeft gezegd

3 jaar geleden

Ik gebruik hem wel, zet hem op hoogste stand tot ik helemaal opgewarmd ben 😊 doe ik al vanaf het begin. Slaap er niet mee, ik zet hem dan zelf uit.

3 jaar geleden

Ik gebruik ook gewoon een elektrische deken, vaak zet ik hem nu wel van te voren aan voor ik in bed stap en als ik er in lig na 10 minuutjes ofzo uit.

3 jaar geleden

Ik heb er ook 1. Zet hem 15 min van tevoren aan op hoogste stand en zodra ik erin duik gaat hij uit.

één jaar geleden

Bij ons is het koud en de verwarming aan heeft geen zin aangezien we een open trap hebben dus ja een electric blanked is ideaal