33 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op LKB1
Ik heb een Batavus gekocht. Bewust geen mamafiets. Als over een tijdje het ...
Als je nog een 2e verwacht, dan ben je wel een tijdje zoet. De markt voor 2e hands elektrische fietsen is bovendien best goed. Dat waren voor mij redenen om wel gewoon voor een moederfiets te gaan. Als ik er straks met een dikke buik op moet en daarna met 2 kids, dan toch liever zo comfortabel mogelijk. In de fietsenwinkel liet de verkoper me duidelijk het verschil zien tussen normaal met zitje en moederfiets met zitje. Dat was aanzienlijk, zeker als ik mezelf zwanger dacht haha.
2 jaar geleden
Reactie op Wishes
Ik twijfel nog een beetje.. heeft jullie partner ook een e-bike dan?
Die van mij heeft al een paar jaar 1
2 jaar geleden
Cortina family elektrische fiets. Zoooo fijne mamafiets. Kan niet wachten om met de kleine te fietsen😍
2 jaar geleden
Als je nog een 2e verwacht, dan ben je wel een tijdje zoet. De markt voor 2 ...
Hierom hebben wij ook gekozen voor mamafiets. We willen nog een 2e dus dan heb je echt wel veel jaren nog plezier van een mamafiets. Daarbij hebben we voor een nieuw model gekozen en volgens de verkoper is deze over aantal jaren echt nog wel heel erg in trek mochten we ‘m willen verkopen.
2 jaar geleden
Als je nog een 2e verwacht, dan ben je wel een tijdje zoet. De markt voor 2 ...
Helemaal waar! Al vind ik t persoonlijk kwalijk geld om x op x een nieuwe fiets te kopen. Plus gezien de prijs van n nieuwe accu en de fietsen die steeds goedkoper worden denk ik dat het aanbod 2e hands ook steeds vlugger zal uitdunnen. En als k zie hoe slecht ik de laatste maanden kon. Ga ik bij n 2e zwangerschap niet meer fietsen haha. En anders zet k t stoeltje er bij m’n partner er wel op. Dan heb ik de ruimte 😅 haha
2 jaar geleden
Ik heb een gazelle bloom. Fietst heerlijk. Vandaag 1e ritje samen
2 jaar geleden
Reactie op FHWH
Slechte knieën en we fietsen graag dus dan is de drempel kleiner. Daarnaast ...
Dan is het zeker fijn om ondersteuning te hebben!!
Ik nijg toch meer naar een gewone mama fiets. Ik kan de beweging goed gebruiken en wil niet lange tochten gaan fietsen. Ben bang dat ik straks een fiets van een paar duizend euro koop en dat hij dan toch staat te verstoffen 😓 ik heb het afgelopen jaar denk ik 3x gefietst 🙈
2 jaar geleden
Reactie op 𝓛𝓮𝓼𝓵𝓮𝔂
Dan is het zeker fijn om ondersteuning te hebben!!
Ik nijg toch meer naar ...
Ik heb nu al meer gefietst dan de afgelopen 2 jaar bij elkaar: het is zo genieten: maar zeker niet doen als je niet denkt het echt te gaan gebruiken. Dat geld kun je in zoveel andere zaken steken...
2 jaar geleden
Reactie op LKB1
Helemaal waar! Al vind ik t persoonlijk kwalijk geld om x op x een nieuwe f ...
Vond het ook wel echt een hele uitgave. Nu koop ik nooit fietsen. Mn huidige fiets kocht ik voor mn eerste baan en dat is 10 jaar geleden. Dacht dan mag ik wel eens een x een fiets kopen.