5 Reacties

2 jaar geleden

Herkenbaar🙋🏼‍♀️ ik volg! Onze dochter komt opeens ook veel vaker. Maar ik heb ook het idee dat haar boventandjes doorkomen en dat ze soms last van haar darmpjes heeft. En ze zit in sprong 6. Misschien heeft dit er allemaal mee te maken? Wij hebben onlangs allemaal ook corona gehad en onze dochter lijkt nog wat verkouden. Dus misschien zoekt ze wat meer geborgenheid? Dank voor het openen van dit topic😊!

2 jaar geleden

Pittig hoor! Rond 8 maanden speelt er ook weer een slaapregressie. In het topic "Steuntopic slaapregressie" vind je veel mama's in hetzelfde schuitje. Sterkte!

2 jaar geleden

Liggen die van jullie juist nu ook zo lekker te slapen terwijl jezelf klaarwakker ligt door de storm? 😅👀 Normaal is mijn jongen allang weer wakker en idd elk uur weet even wat drinken…..

2 jaar geleden

Volg! Het kon wel mijn verhaal zijn! Heb er nooit langer dan 2u tussen gehad maar laatste weken om het uur…geen idee hoe ik dit kan afbouwen?!?!?!?! Dus moest je de oplossing gevonden hebben :-) delen aub!

2 jaar geleden

Hier word hij ook ineens tot 1:00 ongeveer om het uur even wakker en huilen en dan rond 4:00/5:00 uur weer. Hij krijgt flesvoeding maar ik geef hem geen fles wanneer hij wakker wordt. Denk ook niet dat hij honger heeft want hij valt meestal heel snel weer in slaap. Het zijn hele korte huiltjes en als hij echt wat harder of langer huilt dan haal ik hem er even uit en troost ik hem naast zn bedje in t donker en kan ik hem daarna gwn weer terugleggen. Mn vriend denkt ook tandjes maar k heb t idee dat t miss verlatingsangst is en dat als hij na een slaapcyclus wakker wordt hij ons even moet horen of voelen om weer rustig verder te kunnen slapen.