8 Reacties

één jaar geleden

Waarom zou hij daarover liegen? Wat heeft hij dan gedaan die dag als hij niet is gaan werken? Sorry maar klinkt wel erg verdacht 🤔

één jaar geleden

Zoals je zelf zegt ‘weer’ een leugen. Helaas zal hij dit (altijd) blijven doen als je het eenmaal gepikt hebt. Al is het om iets simpels. Geldt ook voor andere dingen dan behalve liegen.

één jaar geleden

Ik zou dit gedrag niet goedkeuren. Als papa is hij ook een voorbeeld voor jullie kinderen. Ik vind het niet volwassen dat hij dit doet en dat hij tegen je liegt. Als ik jou was zou ik goed gaan nadenken over wat je verwacht van je partner en of hij dit kan waarmaken. Ik ben even snel met conclusies trekken, maar uit wat ik lees concludeer ik dat zijn gedrag niet gaat veranderen. Kun je dit accepteren, zonder dat het je de keren hierna blijft kwetsen/irriteren?

één jaar geleden

Reactie op Pan-Pan

Waarom zou hij daarover liegen? Wat heeft hij dan gedaan die dag als hij ni ...
Hierdoor dat ik dit gelezen heb ben ik op zijn telefoon gaan kijken en hij heeft blijkbaar afgesproken met een vriend. Ik denk echt dat ik er een punt achter ga zetten want zonder vertrouwen is er voor mij geen relatie + dit is niet de eerste leugen

één jaar geleden

toevallig is dat ik me ook had ziek gemeld vrijdag ondat ik moest bij tanken van super zware nachten van onze dochter en ik heb het wel gewoon tegen hem gezegd..

één jaar geleden

+ hij heeft dit weekend en in gedrag laten zien dat hij niet veranderd is dit jaar.. hij heeft het lang volgehouden maar gister avond heb ik hem geconfronteerd en ik zat huilend voor hem… het enige wat hij deed was film kijken en zeggen dat ik niet op zn telefoon mag kijken. Hij heeft vanochtend ook tegen zijn dochter lopen schreeuwen en ging echt niet redelijk met haar gedrag om… ze wou graag hulp bij veterstrikken van hem maar hij werd kwaad

één jaar geleden

+ hij heeft dit weekend en in gedrag laten zien dat hij niet veranderd is d ...
Mij partner hoeft dat niet bij ons kind te doen schop ik hem handmatig zelf huis uit respect is belangrijk dingetje

één jaar geleden

+ hij heeft dit weekend en in gedrag laten zien dat hij niet veranderd is d ...
Misschien moet je dit nog eens goed lezen en je afvragen met wat voor iemand jij je leven wilt delen. Dan heb je daar ook meteen je antwoord.