6 Reacties
2 jaar geleden
Ik vind het persoonlijk niet heel eng. Ik vind het juist leuk als ie door heel de kamer aan het kruipen en aan het ontdekken is haha. Pas als ie ergens zit waar die niet helemaal hoort dan ga ik er pas naartoe eigenlijk
2 jaar geleden
Je doet het goed mama! Je wilt zorgen dat je kleine geen pijn heeft of lelijk valt. Je kan het combineren. Laat haar gaan met kruipen of staan maar blijf in de buurt. Kijk wat ze doet. Door te zien wat ze doet en te merken dat ze zelf leert en dingen ook veilig doet leer jij dat je een beetje kan los laten.
Hier heel spannend toen ze per se van de hoge drempel wilde kruipen. Heb haar onder begeleiding laten doen paar keer. Tot dat ze het zelf goed deed. Nu maak ik mij minder zorgen als ze er toch vanaf wilt.
Door er bij te blijven maar wel haar zelf dingen laat uitzoeken leren ze dat ze altijd een vangnet hebben maar wel dingen durven te doen.
You got this mama!
2 jaar geleden
Reactie op HeeHallo_1994
Ik vind het persoonlijk niet heel eng. Ik vind het juist leuk als ie door h ...
Dit! En ik houd het met een schuin oog wel in de gaten of ie niet iets in z'n mond stopt waar die in kan stikken ofzo haha (over het algemeen kan dat niet hoor maar zit toch in m'n hoofd)
Voor de rest zo leuk hoe z'n wereld steeds groter wordt🥰
2 jaar geleden
Reactie op SuusZ88
Zelfbeheersing oefenen. En probeer je eens in haar in te leven. Hoe irritan ...
In het belang van je kindje, zou ik me idd toch hier op richten. Bij mij hielp het om een paar keer op mijn handen te blijven zitten en af te wachten. Toen bleek dat, ook al maakt ze soms rare bewegingen of kukelt ze om, ze heel wat kan opvangen (of kan hebben). Je leert nu eenmaal niet zonder vallen en opstaan..