29 Reacties
2 jaar geleden
Wat raar dat ze dat blijven zeggen, terwijl je zelf het idee hebt dat het erger wordt. Heeft je dochtertje er veel last van?
Sorry, ik zou niet weten wat het kan zijn. Miss kokosolie smeren. Dat is natuurlijk en bacteriën- en ontstekingsremmend.
https://doemaarnatuurlijk.nl/6-doeleinden-van-kokosolie-bij-babys/
Als je het niet vertrouwd zou ik er gwn op staan dat je nog een x langs wil komen.
2 jaar geleden
Bedankt allemaal! Heb nu Bepanthen Eczeem gekocht! Kijken/hopen dat dat werkt. Ze is niet gezien. Is dmv foto’s via een berichten app gegaan. Ze stuurden niet op een consult.
Heb al eerder problemen gehad met de HA assistent toen ze enorme luieruitslag / open wondjes op haag plasser had. Reageerden ook te laat en mocht pas op aandringen langskomen.
Ik heb toen een klacht ingediend. Ben in staat om te vertrekken naar een andere huisarts.
2 jaar geleden
Bedankt allemaal! Heb nu Bepanthen Eczeem gekocht! Kijken/hopen dat dat wer ...
Ik zou onmiddellijk nieuwe huisarts zoeken, was allang weg gegaan daar. Je hebt genoeg andere praktijken die echt de tijd voor je nemen! Blijkbaar zij niet niet genoeg gediplomeerd hierin en weten ze het zelf ook niet🤷♀️ echt onprofessioneel
2 jaar geleden
Je kan aandringen op een consult!
Ik denk dat het een droge huid is, herken het bij m'n zoontje (hij heeft ook een eczeemgevoelige huid) maar dat is vanaf een foto slecht te beoordelen
2 jaar geleden
Zou het geen eczeem kunnen zijn misschien? Ik zou even langs de dermatoloog gaan om het uit te laten zoeken. Mijn man had vroeger als baby heel veel last van eczeem. Vooral in zijn gezichtje. Vaak ook helemaal rood. Dus misschien even laten checken
2 jaar geleden
Reactie op Chann07
Ziet er uit als eczeem, dus waarschijnlijk ergens allergisch voor. Maar ik ...
Eczeem is zeker niet altijd gelinkt aan allergie!
2 jaar geleden
Reactie op Chann07
Ziet er uit als eczeem, dus waarschijnlijk ergens allergisch voor. Maar ik ...
Eczeem hoeft niet altijd gepaard te gaan met allergie. Ons zoontje heeft eczeem EN astma maar allergietesten zijn negatief terwijl je normaal gesproken in die combi ook iets van allergieën verwacht. Huisarts heeft bij ons wel gezegd dat dit mogelijk nog zou kunnen ontwikkelen, maar nu dus nog niet
2 jaar geleden
Mijn zoontje heeft precies hetzelfde. Mijn huisarts (zijn vrouw is kinderdermatoloog) zei dat het atopisch eczeem is. Heel normaal bij kleintjes. We moeten op deze plekken koelzalf smeren en stoppen met vaseline. Ook hebben we hormoon zalf in heel schema, maar dat mag niet zo kort bij de oogjes gesmeerd. Ik zou zeker vragen of je kleine gezien mag worden en eventueel een verwijzing. Daar vraag je niks raars mee. Sterkte
2 jaar geleden
Offtopic: wat een prachtige ogen en wimpers heeft jouw kindje!
Thanks ❤️❤️
2 jaar geleden
Mijn zoontje heeft precies hetzelfde. Mijn huisarts (zijn vrouw is kinderde ...
Bedankt voor je reactie. Het is nu helemaal uitgebreid bij haar. Zie foto. Had jouw zoontje dat ook?