10 Reacties

2 jaar geleden

Een knijpzak van Ella’s kitchen geven voor een keer. Kun je in de microgolf of au-bain-marie opwarmen. Wellicht is een potje ook een idee

2 jaar geleden

Een knijpzak van Ella’s kitchen geven voor een keer. Kun je in de microgolf ...
Ja knijpzakjes heb ik al mee maar dit is wederom fruit...

2 jaar geleden

Dingen van avond eten bewaren voor de volgende dag?

2 jaar geleden

Misschien diepvriesgroenten in de magnetron? En zoals K.Y. zei zakjes van Ella’s Kitchen die heeft maaltijdhapjes met groenten in zak (in NL te koop bij bijv. Jumbo of AH). Op vakantie was het dinner bij ons om 18:30, dat was normaal zijn bedtijd. Hij at dan lekker met ons mee, pasta/aardappel/groenten/vlees. Wij hebben het ritme los gelaten, hij ging soms heel laat naar bed (22:00 uur) maar dan sliep hij ook lekker uit. Sinds de vakantie geen vroege vogel meer :) dus bij ons heeft het goed uitgepakt!

2 jaar geleden

Reactie op Caro V

Ze hebben ook maaltijden in knijpzakjes. Gaan jullie vliegen of met de auto? Anders iets onderweg halen zodat ze dit kan eten.

2 jaar geleden

Wij gingen ook naar agrotoerismos, daar aan de keuken gevraagd of ze een klein maaltijdje maakt rond 18:00. Was vaak geen enkel probleem, zeker niet voor een klein blondje knulletje met blauwe ogen 😉. Zo kon hij gewoon op tijd naar bed, babyfoon aan en konden wij nog lekker op het gemak tafelen 🍝🥂😁

2 jaar geleden

In Italië is het ook vrij gebruikelijk om uitgebreid te lunchen. Je kan het dus eventueel ook "omdraaien en 's middags warm eten en 's avonds simpel een broodje oid eten

2 jaar geleden

Reactie op Caro V

Die heb je ook gewoon met maaltijden! Of gewoon Olvarit potjes? Of gewoon vragen of ze rekening kunnen houden met je kindje?

2 jaar geleden

Reactie op estelerr_

Misschien diepvriesgroenten in de magnetron? En zoals K.Y. zei zakjes van E ...
Zelfde hier! Wij hielden tijdens de vakantie ook geen “rekening” met zijn ritme. Maar dit kwam ook omdat hij overdag veel meer sliep. Veel meer ondernemen en indrukken. Dus soms deed ie om half 5 nog een dutje, gingen we half 7 eten en ging hij na de mini disco om 21:00 uur naar bed. De eerste avond terug thuis had hij moeite met in slaap vallen, daarna terug in het oude ritme

2 jaar geleden

Ik zou voor in de middag warm gaan. En Italianen kennende maken ze misschien wel een uitzondering. Wij hadden het 3 dagen in Frankrijk in een B&B, zelfs geen koelkast. Gelukkig zat ze net in de overgang van 2 naar 1 slaapje dus bleef ze met 2 slaapjes heel lang op. Was wel blij dat we daarna weer een huisje hadden met keuken.