9 Reacties
2 jaar geleden
Hey, ik ben blij dat ik meldingen krijg bij elke topic dus ik ben er snel bij.
Het is echt onwijs kut dat je met dat gevoel zit. Geef jezelf een schouderklop over het feit dat je al PROBEERT! Dat is al een hele grote stap in jouw situatie. Ook heel fijn dat je opgevangen kunt worden en niet in slechtere omstandigheden hoeft te wonen met je dochtertje. Het kan namelijk veeeel echter!
Het is wel heel vervelend dat je vader zich zo uit naar jou toe. Je hebt het immers al zwaar genoeg. De negatieve gedachten helpen jou op geen enkel vlak en je blijft me schuldgevoel achter. Als je dochtertje eet, schoon is, kan rusten en lekker kan spelen dan hoef jij je nergens druk over te maken. Ik begrijp dat je het heel graag anders wilt, maar blijf er ook vooral over praten.
Heb je een maatschappelijk werker? Helpt het misschien om naar een psycholoog te gaan (POH zodat je geen eigen risico hoeft te betalen)? Deze twee personen in mijn leven helpen mij heel erg om m’n eigen negatieve gedachten en emoties kwijt te kunnen op hele schappelijke manieren. Denk aan zelf positief denken, praten, schrijven, creatief bezig zijn etc. Als je het emotioneel aankan om met je vader te praten dan kun je kijken of het helpt om eerst je eigen emoties enzo te reguleren op het moment dat het even zwaar wordt. Zo kun je meer zelfvertrouwen krijgen en het gevoel alsof je de wereld aan kunt.
Ik hoop dat je verder oke bent. Je komt echt wel uit deze situatie! Geloof erin!
2 jaar geleden
Hey, ik ben blij dat ik meldingen krijg bij elke topic dus ik ben er snel b ...
Bedankt voor je reactie. Ik heb sinds vorige week hulp van een maatschappelijk werkster. Heb haar vanavond bericht of ze even kan bellen omdat het toch allemaal op knappen staat. Ik hoop idd dat ik een gesprek kan aangaan met mijn vader alleen die kans is erg klein omdat hij dus niet
over gevoelens praat. Ik heb wel eens huilend voor hem gestaan en gesmeekt om te praten maar hij wist niet hoe hij moest reageren dus hij werd maar boos op me. Dankjewel ❤️
2 jaar geleden
Reactie op babygirl2021
Bedankt voor je reactie. Ik heb sinds vorige week hulp van een maatschappel ...
Ah ik zie dit nu pas.
Fijn dat je nu wat hulp hebt! Ik hoop dat je ook het gevoel hebt dat je echt wat aan haar hebt. Ik kan me namelijk maar al te goed voorstellen dat je toe bent aan een luisterend oor en iemand die meedenkt.
Dat is idd lastig. Wellicht dat je moeder met hem in gesprek kan gaan samen met jou.
Anytime❤️❤️
2 jaar geleden
Hi… ik voel je pijn en verdriet en wil je heel graag helpen.
Als je wilt wil ik je gratis coaching sessies aanbieden, het kan je helpen om meer inzicht te krijgen in je gevoelens en daaruit je behoefte te herkennen. Dan kunnen we samen kijken hoe je het beste je behoeftes richting andere (je vader) communiceert zodat je meer in verbinding komt met je vader bijvoorbeeld dan juist afstand creëren.
Stuur me een e-mail als je interesse hebt. Dan plannen we een telefoon gesprek in. (zoha.mousavi@gmail.com)
Je doet het veel beter dan je denk. Je ziet het alleen nog niet. ❤️
2 jaar geleden
Reactie op zohreh
Hi… ik voel je pijn en verdriet en wil je heel graag helpen.
Als je wilt wi ...
Wat lief bedankt!!
2 jaar geleden
Hoe gaat het vandaag met je?
Lief dat je het vraagt. Het gaat alweer stukken beter 😊 ik heb nu een vrouw die om de week langs komt om me te helpen. Ik heb de kamer van mijn dochter en mij een stuk gezelliger gemaakt zodat we daar ons kunnen terug trekken van de drukte. Zie het gelukkig allemaal wat positiever in 🍀
2 jaar geleden
Reactie op babygirl2021
Lief dat je het vraagt. Het gaat alweer stukken beter 😊 ik heb nu een vrou ...
Wat fijn! Geniet er lekker van☺️