21 Reacties

2 jaar geleden

Flo

2 jaar geleden

My tracker. Kun je notities invoeren, hoe zwaar je menstruatie wanneer je seks hebt en je kan aangeven of je zwanger bent of niet. Dan houdt de app ook bij hoeveel dagen je al zwanger bent en hoelang je nog moet wachten

2 jaar geleden

Flo of Clue, maar die zijn niet in het Nederlands beschikbaar.

2 jaar geleden

Reactie op SuuzAnn

Flo of Clue, maar die zijn niet in het Nederlands beschikbaar.
Ik dacht dat Clue geld koste, klopt dat ?

2 jaar geleden

Ik dacht dat Clue geld koste, klopt dat ?
Nee, alleen als je er ook je zwangerschap in bij wilt houden. Dat is het enige nadeel. Voor enkel menstruatie en vruchtbare dagen is de gratis versie prima.

2 jaar geleden

Reactie op SuuzAnn

Nee, alleen als je er ook je zwangerschap in bij wilt houden. Dat is het en ...
Heb hem voor mijn zwangerschap 2 jaar lang gebruikt. Ik ben sinds mn bevalling nog niet ongesteld geweest en dan ziet het er zo uit, hahaha. Om dan weer een goed beeld te krijgen moet je de app een keer resetten.

2 jaar geleden

Flo! 👍🏼

2 jaar geleden

Menstruatie kalender

2 jaar geleden

Mijn kalender🌸 je kan veel bijhouden ( gemeentschap/menstruatie/ vruchtbaren dagen/ notities etc)

2 jaar geleden

Life

2 jaar geleden

Maya gebruik ik!

2 jaar geleden

Mijn kalender had ik gebrukkt

2 jaar geleden

Womanlog

2 jaar geleden

Clover. Die deelt geen gegevens met bijvoorbeeld Facebook wat sommige andere apps wel doen. Goed om oo even uit te zoeken want dat gaat de rest van de wereld dan weer niet aan vond ik 😅😋

2 jaar geleden

De ‘mijn gezondheid’ app op de iPhone.

2 jaar geleden

Ik gebruik womanlog. Kan ook in het Nederlands. Er is een gratis standaard versie, die goed werkt als je een heel regelmatige cyclus hebt. De mijne is eerder onregelmatig en daarom heb ik de betalende versie genomen die door kunstmatige intelligentie op basis van je vorige cycli en symptomen die je invoert een voorspelling geeft die met kanspercentages werkt. Ik vind het wel goed werken op die manier.

2 jaar geleden

‘Mijn kalender’

2 jaar geleden

Mijn kalender

2 jaar geleden

Ik gebruikte de app 'Menstruatiekalender' . En dan de 3de in de appstore. Met het vrouwelijke gezichtje. Werkte heel goed. je moet alleen wel weten hoelang je cyclus is. Maar dat lijkt me logisch haha