26 Reacties
2 jaar geleden
Hier ook in de ochtend (ivm niet ontbijten, geen brood, pap of wat dan ook eten) en bij het slapen in de avond/ nacht. Gewoon koemelk, geen bv/kv.
2 jaar geleden
Alleen flesjes koemelk. Bij de boterham smiddags (in de ochtend krijgt ie bakje pap dus daar zit al melk in) en soms ook nog savonds sporadisch na het avondeten als ie zijn toetje niet opeet
2 jaar geleden
Voor t slapen gaan s avonds 1x en soms voor t middag dutje nog 1x als hij weinig gegeten heeft met t ontbijt of lunch
2 jaar geleden
Reactie op Love3
Eind deze week 15 maanden, nog 4 flessen op een dag.
Hier 15 maanden geweest en nog 3 flesjes
2 jaar geleden
Geen fles meer! Hij krijgt plantaardige melk uit een rietbeker en water. Heeft overigens BV gehad tot 15 maanden maar toen was het klaar.
2 jaar geleden
Geen flessen meer.
Om de+-300ml zuivel per dag te halen krijgt ze afwisselend:
- koemelk met brinta
- koemelk met havermout
- yoghurt
- griekse yoghurt
- ijsjes gemaakt van (griekse yoghurt)
- beker warme koemelk bij de boterham
2 jaar geleden
Onze zoon krijgt altijd nog een avond fles koemelk (ong 200ml). Daarnaast melk uit een Munchkin bij de lunch. Hij wordt altijd blij als hij zijn flesje ziet, en het hoort ook wel bij het slapen in de avond dus wij houden dit er in totdat hij het zelf niet meer wilt of tot wanneer het evt invloed heeft op bijv. zijn voeding de rest van de dag.
Omdat hij al een hele poos moeilijk in slaap te krijgen is overdag (en soms ook in de avond) krijgt hij soms ipv bij de lunch een bekertje melk, een flesje warme melk in de hoop dat hij in slaap valt in de middag. Als hij na zijn avondfles nog niet wilt slapen krijgt hij bij een tweede of derde poging om te slapen soms nog een klein flesje warme melk.
Hij eet verder heel goed gedurende de dag, en krijgt ook altijd wat yoghurt na het dinner.
2 jaar geleden
Reactie op Pingumom
Hier ook. Bij het slapengaan en bij het opstaan. Ik denk erover om stilaan ...
Bij ons gaat de wekker om half 6 smorgens. Ik krijg ik er bij haar rond die tijd geen brood of iets anders in. Alleen maar fles. Savonds krijgt ze een fles omdat ze geen avond eten wil eten. We zijn al druk met een diëtiste bezig. Alleen het gaat ene keer goed en dan zakken we weer wat weg.
2 jaar geleden
Wij zijn er ongeveer een week of 3 vanaf. Onze dochter wordt 16 maanden op 2 oktober