20 Reacties
3 jaar geleden
Wat gebeurd er als ze weigert? Hoe weigert ze? Heb je al geprobeerd om in een donkere/schemerige kamer te voeden zonder prikkels?
3 jaar geleden
We hebben kleinere flessen op meerdere momenten aangeboden
Langer tijdstip tussen laten zodat ze meer hongerig is.
Ze lijkt een afkeer te hebben op melk. Als ik stukjes brood in melk dip, spuugt ze het melk uit en eet het stukje brood wel op en als ik het met water dip, spuugt ze niets eruit.
3 jaar geleden
Voed je haar op verzoek of op een bepaald tijdstip (schema)? Drinkt ze ook water?
3 jaar geleden
Reactie op S_W_Y
Ze beweegt haar hoofd en duwt het flesje uit haar mond en schreeuwt erbij. ...
Hmmm lastig..
3 jaar geleden
Andere tijden? Misschien heeft ze er gewoon minder behoefte aan. Ik heb geen idee, ik heb een dochter die juist veeeeel wilt ba haar 250 gr. Fruit en groente 😂
3 jaar geleden
Laat haar aangeven wanneer ze honger heeft en probeer het dan. Of heb je dat al gedaan?
Er zullen natuurlijk nog steeds dagen zijn dat ze met wat meer of minder drinkt. Wellicht een idee om ook maar 120cc aan te bieden zodat je niks verspild? Laat haar daarbij dan ook aangeven of ze meer wilt erna
3 jaar geleden
Andere tijden? Misschien heeft ze er gewoon minder behoefte aan. Ik heb gee ...
Ik denk ook dat ze minder behoefte heeft aan melk want voor de rest, eet ze alles. Toch maak ik me zorgen of ze wel voldoende vitamines binnen krijgt. Melk is voor nu toch nog eerst de hoofdvoeding.
3 jaar geleden
Reactie op S_W_Y
Dat hebben we al geprobeerd. Helaas geen succes.
Ik ben nu zelfs begonnen ...
Oh jeetje.. Wel goed dat je zo weinig aanbiedt. Ik geef m’n dochter al een lange tijd 120cc (avond en nacht) of 150cc (overdag) aan. Ze laat vaak gewoon 70cc staan wat ik binnen een uur nog aanbiedt met succes.
3 jaar geleden
Hmmm interessant weer… lees graag mee. Ik heb geen oplossing voor je. Kinderen geven dus vanzelf aan dat ze minder melk willen; wist ik niet. Maar zij doet t dan helaas weer beetje te radicaal. Lastig. Banaantje erin prakken of zo?? Beetje milkshake effect. Ik zeg maar wat hoor.
3 jaar geleden
Ik bedenk me net iets he. Voeg je kruiden of zout toe aan haar groentes? Misschien dat dit ervoor zorgt dat ze geen melk meer wilt
3 jaar geleden
Ik bedenk me net iets he. Voeg je kruiden of zout toe aan haar groentes? Mi ...
Ik geef de potjes van Olvarit nu sinds een maandje of anderhalf. De fles heeft ze hiernaast altijd gewoon gepakt. Sinds een weekje nu totale afkeer. Water drinkt ze weer wel uit de fles, beker, lepel.
3 jaar geleden
Reactie op S_W_Y
Ik geef de potjes van Olvarit nu sinds een maandje of anderhalf. De fles he ...
Ah oke. Dan lijkt het echt een complete afkeer op melk. Ik hoop dat ze gauw weer normaal drinkt!
3 jaar geleden
En als je dan in de laatste fles een beetje pap doet, mischien drinkt ze het dan🙈
3 jaar geleden
Hi! Mijn zoontje is 6,5 maand en zit inmiddels op 3 flessen. Hij eet s’ochtends z’n fruit goed, tussen de middag eet ie een stukje brood, en s’avonds een potje groente. De eerste fles rond 7:00 maak ik een papfles van 180+6. Die gaat helemaal leeg, de andere 2 flessen laat hij vaak 100 van staan. Ik bied hem slokjes water toe, want vind het wel weinig zo haha!