8 Reacties

2 jaar geleden

Ik bestel de foto boeken altijd bij albelli. Deze houd ik wekelijks bij, sinds de geboorte, dus een dag voor zijn 1e verjaardag bestel ik het boek en begin ik meteen met de nieuwe. Ik vind het een super fijn systeem, hij slaat precies op waar ik gebleven ben en er zijn altijd online wel kortingcodes te vinden. Dat scheelt soms wel zo'n 30 euro.

2 jaar geleden

Ik heb goede ervaring bij albelli.

2 jaar geleden

Once upon. Ideaal! Gelijk de leuke foto's op je telefoon uploaden naar het fotoboek. Hele fijne, gebruiksvriendelijke app. Bestel vlak voor de 1e verjaardag het boek van het afgelopen jaar en ga dan direct met de nieuwe beginnen. Goede kwaliteit.

2 jaar geleden

Fotofabriek. Komt al jaren als beste uit de test bij radar.

2 jaar geleden

Hier ook Albelli, al jaren. Kwaliteit is top. En veel mogelijkheden voor de lay-out etc. Ik ben niet van "recht-toe-recht-aan" de foto's erin doen (waar niks mis mee is overigens). Ik werk met achtergronden, collages, schaduwen etc en dat kan in hun software perfect!

2 jaar geleden

Ik ben ook altijd fan geweest van Albelli maar zojuist 120 foto’s geselecteerd voor een album en ruim de helft kan niet worden gedownload. Loop al de hele avond te proberen. Niet tevreden nu dus!

MOD

2 jaar geleden

Once upon!

2 jaar geleden

Profotonet werd ons destijds aangeraden door trouwfotograaf. Betaalbaar en maakt hele mooie afdrukken.