9 Reacties
2 jaar geleden
Dat je haar laat huilen moet je zelf weten, ik zou het niet doen.
Ik kan echt stappen dat het vermoeiend is... gaat ze niet naar het kdv dat je een dagje rust heb?
Ik denk dat het een hele moeilijke fase is....
2 jaar geleden
Pff lastig ja! Het is een dooddoener maar het zijn allemaal fases. Je kleintje wilt al zoveel wat dan nog niet gaat en raakt over haar toeren. Onze kleine heeft exact hetzelfde! Wil al wegkruipen het liefst en tijgeren. Maar dat gaat niet. Waardoor hij inderdaad ook soms heel hysterisch kan gaan huilen en jengelen. Ook als hij iets in zijn hoofdje heeft zit het niet in zijn kontje... 😬😆 Als hij opschoot zit dan moet en zal hij de afstandsbediening hebben! als je dat ding dan weglegt is het huilen.. Ze worden zich steeds meer bewust van dingen en dat ga je nu rond dit termijn goed merken. Het vergt soms wat geduld en energie. En soms zit je met de handen in het haar want wat moet je soms met zo'n klein draakje he!?? 😆😓
2 jaar geleden
Het zal wrs een fase, sprongetje, zijn... Het is bijv ook frustrerend als je iets graag wil, maar het lukt niet zoals dat omrollen. Maar miss dat een osteopaat iets kan doen. Na de geboorte huilde ons dochtertje veel als we haar weglegde en met verschonen. Ze bleek wat spanning op haar hoofdje te hebben. Het was heel wazig wat hij deed. Alleen na ons bezoek aan de osteopaat ging het veel beter.
2 jaar geleden
Zou haar zelf even de gang laten gaan. Heeft ons dochterje ook. Ze wil alles maar het lukt haar niet. Dan is het krijsen. Ik laat haar gewoon soms 10 minuten huilen op de grond . Leg speelgoed in de buurt en dan is het meestal even huilen en dan begint ze zelf te rollen en zichzelf naar het speelgoed te slepen. Werkt super. Ik blijf wel in de buurt maar wel uit zicht
2 jaar geleden
Hier hetzelfde. Madammeke heeft ook veel aandacht nodig. Kan prima dingen zelf, maar durft het nog niet. Soms laat ik haar huilen, maar dat eindigt er altijd in dat ik haar weer oppak (ze raakt echt overstuur).
Wij hopen dat het een fase is en dat ze snel zelf wat dingen gaat ondernemen.. veel sterkte mamma, succes!
2 jaar geleden
Hier hetzelfde. Madammeke heeft ook veel aandacht nodig. Kan prima dingen zelf, maar durft het nog niet. Soms laat ik haar huilen, maar dat eindigt er altijd in dat ik haar weer oppak (ze raakt echt overstuur).
Wij hopen dat het een fase is en dat ze snel zelf wat dingen gaat ondernemen.. veel sterkte mamma, succes!
2 jaar geleden
Ik herken de frustratie, denk ik, wel... sinds meneer kan kruipen gaat het hier een stuk beter.
Is zo'n loopkar misschien iets. Ik weet dat ze hier niet de hele dag in kunnen, maar Aron kan zich hier prima even jn vermaken en het zorgt ervoor dat ik even geen persoonlijk animatieteam ben 😅