6 Reacties

één jaar geleden

Wij proberen nu al 1 jaar om zwanger te worden, het is niet gelukt ( we hebben geprobeerd dat hij vrij krijgt tijdens mijn ovulatie maar zoals ik zei het is niet regelmatig dus heel lastig allemaal) ik word er depressief van

één jaar geleden

Enige dat ik kan bedenken is op het sperma in te laten vriezen? Evt tegen betaling zodat je een inseminatie kan doen als jouw ovulatie is?

één jaar geleden

Reactie op Mei2023

Wij proberen nu al 1 jaar om zwanger te worden, het is niet gelukt ( we heb ...
Ik denk door het iets meer los te laten dat het uiteindelijk vanzelf gaat gebeuren. Als je er nu depressief van word kom je in een negatieve spiraal terecht waarin je elke x word teleurgesteld. Probeer er open in te gaan. Het zal je zeker wel gegund worden!

één jaar geleden

Reactie op LTM87

Ik denk door het iets meer los te laten dat het uiteindelijk vanzelf gaat g ...
Oke.. normaal eens met dit advies (vrouwen kunnen er soms te obsessief mee bezig zijn, inclusief mijzelf) maar in dit geval vind ik dit echt slecht advies. Als ze door planning niets kunnen beginnen is het gewoon super lastig. @Ts, ik zou deze vraag eigenlijk aan het ziekenhuis stellen, omdat ik geen idee heb of sperma bijvoorbeeld een tijdje goed blijft in de vriezer o.i.d. en of je verder andere opties hebt. Anders wellicht een ander werkrooster vragen voor je man? Dus langer weg maar ook langer thuis daartussen? Dan heb je in die periodes iig wel goede kansen. Succes!

één jaar geleden

Reactie op Jaja1989

Oke.. normaal eens met dit advies (vrouwen kunnen er soms te obsessief mee ...
Dat is jouw mening.

één jaar geleden

Reactie op LTM87

Dat is jouw mening.
Dat klopt, daarom zeg ik ook '...vind ik..'.