23 Reacties

2 jaar geleden

Mijn zoontje was ook dysmatuur en moest flink inhalen. Wellicht was hij daa ...
🤣🤣🤣 kan me voorstellen dat voor een dysmatuur weer hele andere regels gelden! Maar 11 maanden en 9,5 kilo is keurig☺️

2 jaar geleden

Mijn zoon (10mnd) krijgt ook nog steeds bv. En drinkt al maanden flessen van 200ml bv als hij op het kdv is en die gaan altijd op. Hij eet ook volle bak vaste voeding én zit netjes binnen alles curves. Dus dat dat een hoeveelheid is die niet goed zou zijn slaat nergens op. Het ene kind is het andere niet. En de ene bv gevende moeder de andere niet. Niet iedere moeder heeft dezelfde opslagcapaciteit in haar borsten.... om maar eens wat te noemen. Kleinere opslagcapaciteit zal ook eerder resulteren ik meer voedingen per dag. Ik heb nooit meer dan 8 voedingen op een dag hoeven geven, terwijl een vriendin van mij de eerste periode op 12 voedingen per dag zat. Laat je niet leiden door wat een ander doet. Doe wat goed voelt en probeer wat je denkt dat helpt. Je merkt het snel genoeg. Als hij aan 100ml genoeg heeft zal hij echt geen 200ml opdrinken. De nachtvoedingen kun je afbouwen als je wilt. Mijn zoon is groot en dronk heel lang nog 1 of 2x per nacht. Ik was er van overtuigd dat hij het gewoon nodig had. Tot hij een x echt vroeg kwam voor zijn doen. Ik heb hem toen getroost en terug gelegd in de hoop de boel iets te kunnen rekken. En ineens sliep hij door tot 6u de volgende ochtend. Je zou eens kunnen kijken wat er gebeurd als je je dochter eerst probeert te troosten en terug te leggen ipv gelijk aan te leggen. Wie weet kun je zo eerst 1 voeding eraf krijgen een tijdje later nog 1?

2 jaar geleden

Ik geef ook nog bv. Mijn zoontje wordt 9 mei 11 maanden oud. Ik geef 2 a 3 voedingen per dag. S nachts trouwens ook wel eens zodat hij beter doorslaapt. Hoe vaak geven jullie nog bv ?