10 Reacties
2 jaar geleden
Hier weigert ze ook wel eens brood. Ik probeer af te wisselen met meergranenpap, pistoletje, banaanpannenkoekjes, havermoutwafels. Dan is het niet elke dag hetzelfde en dan eet ze beter.
2 jaar geleden
Hier ook. Ik geef mn dochtertje een half sneetje met beleg erop en dan wat fruit ernaast. Vaak gaat het dan wel op als ze wat keuze heeft
2 jaar geleden
Hier ook. Hier heeft hij nu een tijdje bolletjes/krentenbol/kaasstengel ed gehad, ga hem morgen wel brood aanbieden en kijken wat hij doet 🤷🏻♀️ kan nu ineens wel zelf gaan zitten en dan weer wegtijgeren, trekt zich een beetje op aan meubels en heeft een tandje erbij. Ik hoop dat dat het was 🙄🤞🏻
2 jaar geleden
Hier niet de indruk dat hij in een grote ontwikkelingssprong maakt. Staan/optrekken kan hij al, maar eten is hier ook drama. Niet alleen met brood, maar hij eet ook zn warme hap niet op en maakt de fles niet leeg 😑
Aron heeft vorige week zn 11 maanden vaccinatie gehad. Zag dat een bijwerking verminderde eetlust kan zijn. Zijn er misschien meer die dat ook hebben?
2 jaar geleden
Bij mij was het een voorteken dat ze tanden kreeg. Nu 2 keer. Maar heb gewoon andere dingen geprobeerd. Nu zijn de tanden door en gans er weer huppa 3 berhammen in. Kreeg er vorige week amper 1 in.
2 jaar geleden
🙋🏼♀️ ik herken het zeker.. Hier een goede eter tot 2 weken geleden.. Toen werd hij behoorlijk ziek (ik denk diverse virusjes opgelopen in de ballenbak; leer moment voor mama 😳🫣🤦🏼♀️) begonnen er weer tandjes en maakte hij behoorlijke ontwikkelingssprongen.. Inmiddels 1 tandje, AB voor zijn ogen, veel klanken/geluiden, staan en even los gestaan verder.. Maar nog geen brood.. Omdat hij plots ook weinig dronk/binnenkreeg wel een fles extra gaan geven. Nu weer redelijk op de rit; drinkt goed, eet voornamelijk fruit(potje), granen pap, wat avondeten en vooral kwark 😬. Hij zit gelukkig ook weer beter in zijn vel.. Ik probeer het maar relaxed aan te bieden; vanmorgen stak hij voor het eerst weer een korst in zijn mond.. Maar 2/3 b.h. per dag wat hij voorheen at zie ik voorlopig nog niet gebeuren..
2 jaar geleden
Hier gaat het ook moeilijker met brood. Ze gooit het gewoon op de grond zodat onze hond het kan opeten 😂 en als ik dan zeg dat dat niet mag, kijkt ze me aan en gooit nog een stuk op de grond 🤦♀️