10 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op jolotto
Niet fijn natuurlijk als je dit als ouder heel graag wil. Maar moet een kin ...
Ze eet verder alles! Fruit en groentes vind ze heerlijk! Soms baby yogurt en mais chipjes eet ze ook graag! Dan toch maar op z’n beloop laten gaan denk ik😄 dankjewel!
2 jaar geleden
Wij kopen van olvarit zo'n pakje met 4 danoontjes achtig bakjes en smeren dit op het brood. 1 bakje moet wel binnen 24 uur op dus bij ons krijgt hij het alleen in het weekend, maar daar verheugt hij zich helemaal op.
(Boterham in 9 stukjes en dan dit erop smeren)
2 jaar geleden
Geef je met een vorkje? Ik gaf mijn zoontje de stukjes brood met m’n vingers en dan werd hij zo boos.
Op een dag besloot ik met een vorkje te geven en ging er in eens een hele boterham in.
2 jaar geleden
Reactie op pienpien27
Geef je met een vorkje? Ik gaf mijn zoontje de stukjes brood met m’n vinger ...
Ohhh thanks! Ik ga het proberen
2 jaar geleden
Reactie op Kleine Captein
Wij kopen van olvarit zo'n pakje met 4 danoontjes achtig bakjes en smeren d ...
Ohja die krijgt ze ook wel eens misschien lukt het dan wel
2 jaar geleden
Ons meisje is van 15 juni. Ze vond brood eerst ook vreselijk. Dat at ze niet. Toen zijn we begonnen met pap geven in de ochtend. Olvarit fijne granen. Dan kreeg ze wel wat granen en vezels binnen en wat meer structuur. Ineens sinds 2 weken weer brood gegeven met wat zoetig Beleg en nu eet ze zonder moeite 2 boterhammen op.
2 jaar geleden
Een reep korst geven en haar daar op laten sabbelen om brood beter te leren kennen?
2 jaar geleden
Ik zou het even een tijdje niet geven en dan opnieuw proberen. Als je toch granen wil geven kun je pap proberen?