8 Reacties
2 jaar geleden
Ik herken dit maar al te goed. Vandaag was het zo’n dag dat ik wel alles relaxed kon doen.
2 jaar geleden
🙋🏼♀️. Vreselijk zijn die dagen. Alles tot in perfectie gedaan willen hebben. Terwijl ik denk; doe rustig, speel lekker met je zoon. Het huishouden bijvoorbeeld komt morgen wel.
Wij vieren 2 dagen voordat we op vakantie gaan de verjaardag van mijn zoon.
Ik heb m’n man alvast gewaarschuwd dat ik de dag ertussen niet aanspreekbaar ben😂
2 jaar geleden
Reactie op Noeeeee89
🙋🏼♀️. Vreselijk zijn die dagen. Alles tot in perfectie gedaan willen heb ...
Hahaha ja precies! Dat denk ik dan ook altijd.. vaak weet je t allemaal goed te vertellen maar het doen is dan lastig.. want dan heb je weer een on opgeruimd huis of de was niet gedaan waar je je dan weer aan irriteert en zo gaat t door 🤣
2 jaar geleden
Pffff zo voel ik me altijd! Altijd druk en altijd alles snel moeten doen, alsof er iemand met een zweep achter me aanloopt 🙈 Soms dan zit ik even en dan bedenk ik me waarom ik weer als een kip zonder kop heb lopen rond rennen... Maar die gedachte komt nu nog altijd te laat, hopelijk over een tijdje als ik meer gewend ben aan het moederschap dat ik wat meer rust kan vinden in de dagelijkse dingen en over het algemeen...
2 jaar geleden
Vooral die momentjes dat je uit je werk je naar de opvang haast, je kindje ophaalt, thuiskomt en der eten moet geven om vervolgens de kleine in bad te doen, na bad nog even een fles in de wipstoel om zelf snel de tassen uit te pakken en de spullen op te ruimen. Flessen schoonmaken van de dag. Nog even kroelen en naar bed. Dan kun je nog de badkamer op gaan ruimen en beneden gaan stofzuigen en dweilen. Als je het treft staan er nog 3 wassen om te wassen en op te vouwen. Oh en niet te vergeten dat je zelf dan eigenlijk nog moet eten rond een uurtje of 8 als het mee zit.
Hello (single) mom life 😂
2 jaar geleden
Jep dit heb ik helaas erg vaak ook..
Alsof je elke dag 20 ballen hoog moet houden o.i.d.... Echt vermoeiend soms.
Ik ben van nature al vrij snel gespannen en nu met een kleine hoeft er maar iets niet volgens plan te gaan en ik heb het gevoel dat de wereld ontploft...
Ik probeer altijd te relativeren. Maar is soms nog gewoon moeilijk
2 jaar geleden
Reactie op HeeHallo_1994
Jep dit heb ik helaas erg vaak ook..
Alsof je elke dag 20 ballen hoog moet ...
Ja idd, rot hè.. zon persoon ben ik ook ja. Net ook weer.. gister was best een drukke dag en even een woorden wisseling met schoonmams waar ik erg mee zat.. dat blijft dan een beetje knagen en vanochtend hoeft er maar iets tegen te zitten en ik wordt helemaal gek lijkt het.. ben echt even de deur uitgegaan met hond en kind en een half uur gaan lopen, daarna ging t wat beter 🙈