18 Reacties

2 jaar geleden

Elke keer wanneer m’n dochtertje lacht, haar handje op m’n schouder of borst legt, wanneer ze in m’n armen in slaap valt, wanneer ze met meegaat in een gesprek, wanneer ze een mijlpaal bereikt of wanneer ze in de draagzak in slaap valt. Ik smelt elke leer weer😫

2 jaar geleden

Ja hij heeft een bloed ziekte waardoor hij heel snel moe is, en als we dan samen lol hebben of hij speelt zelf even zonder dat hij moe is geniet ik dubbel,maar ik kan ook huilen omdat ik hem zo lief vind 🤣🤣🤣

2 jaar geleden

Aaah die glimlachjes, magisch zijn ze! Ik ben hartstikke ziek, bijna over mn kind heen gespuugd terwijl hij gevoed zou gaan worden.. 🙊 kom ik terug, ligt ie heerlijk tegen zichzelf te kletsen, te lachen en met z'n voetjes te spelen. Nog nooit zo geduldig geweest als het op eten aankomt 🤣

2 jaar geleden

Ik smelt echt als we hem ophalen bij de opvang of thuiskomen na een werkdag als oma is geweest en hij dan begint te lachen en met zijn armpjes en beentjes flapperen als hij mij of zijn papa ziet 😍 Of als hij tijdens het spelen en kroelen moet schaterlachen, zo'n heerlijk geluid.

2 jaar geleden

Als hij sochtends rond 5/6 uur wakker is en echt niet verder kan slapen (dat is wel minder), maar ik hem dan bij mij in bed neem en hij naar mij toe draait - z’n handjes op mijn gezicht - zijn neus tegen mijn neus en dan lekker samen verder gaat slapen 🥰 Ook sinds kort weer aan het werk en dan te zien hoe blij hij is als ik thuis kom ❤️

2 jaar geleden

Sinds een goede week steekt ze haar handjes uit naar m’n gezicht en zet ze een grote glimlach op ♥️ niks zo vertederend dan zo’n klein mini handje op je wang voelen 🥰

2 jaar geleden

Als ik van die natte kwijlerige open mond 'kusjes' krijg van 'm 🥺

2 jaar geleden

Als ik hem optil en hij met zijn handjes helemaal mn gezicht vast pakt met een klein lachend gilletje🥺❤️

2 jaar geleden