18 Reacties

2 jaar geleden

Elke keer wanneer m’n dochtertje lacht, haar handje op m’n schouder of borst legt, wanneer ze in m’n armen in slaap valt, wanneer ze met meegaat in een gesprek, wanneer ze een mijlpaal bereikt of wanneer ze in de draagzak in slaap valt. Ik smelt elke leer weer😫

2 jaar geleden

Ja hij heeft een bloed ziekte waardoor hij heel snel moe is, en als we dan samen lol hebben of hij speelt zelf even zonder dat hij moe is geniet ik dubbel,maar ik kan ook huilen omdat ik hem zo lief vind 🤣🤣🤣

2 jaar geleden

Aaah die glimlachjes, magisch zijn ze! Ik ben hartstikke ziek, bijna over mn kind heen gespuugd terwijl hij gevoed zou gaan worden.. 🙊 kom ik terug, ligt ie heerlijk tegen zichzelf te kletsen, te lachen en met z'n voetjes te spelen. Nog nooit zo geduldig geweest als het op eten aankomt 🤣

2 jaar geleden

Ik smelt echt als we hem ophalen bij de opvang of thuiskomen na een werkdag als oma is geweest en hij dan begint te lachen en met zijn armpjes en beentjes flapperen als hij mij of zijn papa ziet 😍 Of als hij tijdens het spelen en kroelen moet schaterlachen, zo'n heerlijk geluid.

2 jaar geleden

Als hij sochtends rond 5/6 uur wakker is en echt niet verder kan slapen (dat is wel minder), maar ik hem dan bij mij in bed neem en hij naar mij toe draait - z’n handjes op mijn gezicht - zijn neus tegen mijn neus en dan lekker samen verder gaat slapen 🥰 Ook sinds kort weer aan het werk en dan te zien hoe blij hij is als ik thuis kom ❤️

2 jaar geleden

Sinds een goede week steekt ze haar handjes uit naar m’n gezicht en zet ze een grote glimlach op ♥️ niks zo vertederend dan zo’n klein mini handje op je wang voelen 🥰

2 jaar geleden

Als ik van die natte kwijlerige open mond 'kusjes' krijg van 'm 🥺

2 jaar geleden

Als ik hem optil en hij met zijn handjes helemaal mn gezicht vast pakt met een klein lachend gilletje🥺❤️

2 jaar geleden

Als onderdeel van haar bedroutine doe ik altijd samen met m’n dochter de gordijnen dicht. Echt zo cute hoe ze het gordijn grijpt en dichttrekt. En als ik vervolgens slaap kindje slaap zing zit ze me lief lachend aan te kijken

2 jaar geleden

Ze slaapt nog bij ons in bed naast mij. Als ik wakker wordt en zij wordt even later ook wakker dan doe ik alsof ik nog slaap en voel ik haar hoofdje omhoog kijken, als ze dan merkt dat ik nog ‘slaap’ dan begint ze tegen me aan te duwen, en als ik dan m’n ogen open kijk ik zo in haar mooie ogen met brede lach op haar gezicht en dat is echt zo puur. Ik had nooit verwacht zoiets met een baby te ervaren 🥰

2 jaar geleden

Als ik haar in bed doe en ze praat en lacht naar mij. Helemaal verliefd 🥰 geef ik haar een kusje ‘welterusten. En dan lacht ze met geluidje. Loop ik naar haar nachtlampje en heb dan moeite om het uit te doen, omdat ze mij zoooooo lief aankijkt met een glimlach🥰 Lampje uit en lekker in slaap valt ze.
Sinds hij er is bestaat het leven uit geluktmomentjes, wat is het toch prachtig om je kindje te zien groeien en ontwikkelen.🥰 Het zijn er te veel om op te noemen (zoals bij elke mama denk ik) maar de eerste die in mij opkomen zijn; - blije gezichtje als hij zijn hapjes lekker vind - hoe hij met zijn handje over mijn gezicht aait terwijl hij zijn flesje drinkt - mijn gezicht vastpakken om het vervolgens helemaal nat te zeveren, ik denk dat het kusjes voor moeten stellen 😅 - hoe hij zijn handje uitsteekt om de hond te aaien als ze voorbij loopt - als hij trots begint te grinniken wanneer hij zijn luier heeft vol gepoept en mama en papa het weer op mogen ruimen - als hij zijn handje open en dicht beweegt en dit vol bewondering aan het bestuderen is 😍 Pfff zo verliefd op dat kleine mannetje 😩
Ik kan hier zo van genieten! 😍

2 jaar geleden

Als ze bij de gastouder mij aan ziet komen en vol gas aan komt kruipen, haar armpjes omhoog doet voor het optillen en om dan kopstoot kusjes te geven 🥹🥰

2 jaar geleden

Als hij vol inspanning zichzelf optrekt aan de bank en dan een echt volwassen scheet laat 💨 🤭😍

2 jaar geleden

Aah, die van ons loopt net. Dus de kleine Frankenstein (armen omhoog, benen gestrekt) komt met een grote glimlach je kant op lopen. En gisteren kwam me toe lopen om vervolgens een blaasscheet op mijn been te geven haha. Daar moest hij zelf om lachen dat het gelukt was.

2 jaar geleden

Reactie op Stephanie34

Ja hij heeft een bloed ziekte waardoor hij heel snel moe is, en als we dan ...
Aaaw wat een schatje!!

2 jaar geleden

Vanavond huilen huilen in bed en dan bij mama gelijk in slaap vallen en ikzelf ook🥰