16 Reacties

één jaar geleden

Ik heb er (nog en hopelijk nooit🤣) geen ervaring nog mee maar wellicht negeren?😅 Op welke momenten gilt hij?

één jaar geleden

Reactie op Mama Aapie

Ik heb er (nog en hopelijk nooit🤣) geen ervaring nog mee maar wellicht neg ...
De hele dag door 😂

één jaar geleden

Zo erg hebben wij het gelukkig niet gehad! Onze dochter doet het soms een dag, we proberen haar te leren wat sssst betekent, dan doet ze haar vingertje voor haar mond, doet ons na, en gaat weer lekker zitten spelen. Ik weet niet of het werkt/helpt maar bij ons wel

één jaar geleden

Reactie op Jennekee

Zo erg hebben wij het gelukkig niet gehad! Onze dochter doet het soms een d ...
Oh dat is wel een goeie die ik ga proberen! Dankjewel!

één jaar geleden

Reactie op babyboy6-6

Oh dat is wel een goeie die ik ga proberen! Dankjewel!
Ik hoop dat het werkt! Vaak doen we dat en daarna praten we zachtjes tegen haar… succes!!

één jaar geleden

Reactie op babyboy6-6

De hele dag door 😂
Omg hahahah🤣

één jaar geleden

Reactie op Jennekee

Zo erg hebben wij het gelukkig niet gehad! Onze dochter doet het soms een d ...
Dit doen wij ook! Werkt bij ons heel goed. Tuurlijk gilt ze nog wel eens maar dat mag van ons ook. Ook zoeken we naar de reden erachter en proberen we dan uit te leggen dat ze ook op een andere manier aandacht kan vragen.

één jaar geleden

Dit doen wij ook! Werkt bij ons heel goed. Tuurlijk gilt ze nog wel eens m ...
Ja precies dat! En er zit voor ons een verschil tussen gillen en gillen, gillen van plezier moet ze vooral lekker doen, maar gillen om aandacht is helemaal niet nodig.

één jaar geleden

Reactie op Jennekee

Ja precies dat! En er zit voor ons een verschil tussen gillen en gillen, gi ...
Tijdens het spelen gillen is ook echt geen enkel probleem, al mag dat soms wel iets zachter (we hebben een pasgeboren baby in huis die daar snel van schrikt) maar het is echt gillen om aandacht. Als papa en ik iets bespreken, gilt hij er keihard door heen, of als hij even zelf moet spelen en ik moet plassen gaat hij ook keihard gillen, This bij alles gillen…

één jaar geleden

Reactie op babyboy6-6

Tijdens het spelen gillen is ook echt geen enkel probleem, al mag dat soms ...
Ik snap het helemaal! En met een pasgeboren baby is dat helemaal lastig..

één jaar geleden

Reactie op Jennekee

Ik snap het helemaal! En met een pasgeboren baby is dat helemaal lastig..
Ja en het is geen jaloezie, want hij gilt niet als ik met haar bezig ben. Nu ligt ze al de hele ochtend boven te slapen, en gilt hij continue.

één jaar geleden

Wij hadden dit ook een tijdje, gilde dan mee en zeiden: dat kan harder! Daarna vingertje op de mond en ssst zeggen, dan moet ze stil zijn. Zo maakten wij er een spelletje van. Nu werkt het vingertje op de mond en sssstt, dit gebruiken we als het echt nodig is. Nog steeds gillen we samen als het uit komt, grootste lol hier thuis.

één jaar geleden

Hier ook vingertje en ssst zeggen. Meestal pak ik haar pop en zeg ssst de baby slaapt 🤣 En toch ook negeren. Maar dat is een lange adem hebben als er een luchtalarm afgaat in huis, maar heeft uiteindelijk wel effect omdat ze er niks mee bereiken.

één jaar geleden

Pffff, heftig dat gegil. Iedere keer leg ik maar weer uit dat hij boos of gefrustreerd mag zijn en dat mag uiten, maar dan liever met geschreeuw ipv gegil. Denk dat het beter wordt zodra hij woorden aan z'n emoties kan geven?

één jaar geleden

Reactie op AnnemiekeVanBal

Pffff, heftig dat gegil. Iedere keer leg ik maar weer uit dat hij boos of g ...
Ik hoop het! Al moet ik zeggen dat hij heel goed kan praten, en z’n emoties vaak ook wel kan benoemen. Het is meer dat hij gewoon gilt uit enthousiasme of om aandacht te vragen, niet om iets te uiten ofzo

één jaar geleden

Ohhh ja hier ook! Élke. Dag. Pfff .. sssst doen werkt hier niet, dan gaat hij gewoon door. In de winkel, als hij wakker wordt, bij boos zijn, noem t maar op 🥲 wacht maar gewoon tot het weer over gaat, maar ik ben heeeel blij als hij op bed ligt 's avonds op het moment 🤣