22 Reacties

2 jaar geleden

Even een foto ter illustratie

2 jaar geleden

Mijn zoontje is 13 maanden en moet elke 4 weken naar de kapper zo snel groeit het maar daar in tegen heeft die nog maar 2 tandjes daar is hij weer langzaam mee

2 jaar geleden

De voorkant van mn dochtertje haar haren is kort, het midden is lang en krijg ik mooi mee in knotjes of staartjes en de onderkant is kort. Ze loopt dus elke dag met twee staartjes of knotjes. Als het echt te warm is doe ik een middenscheiding en kam ik alles met wat product erin naar de zijkanten

2 jaar geleden

Mijn dochter heeft al flink wat haar, genoeg voor een goede staart bovenop, alleen vind ze het niet fijn als ik die in doe, of ze trekt hem later weer eruit. Haar pony wordt nu alleen zo lang dat we er wel iets mee moeten haha. Af en toe doe ik een haarbandje in, dat gaat redelijk, en morgen wil ik even kijk voor haarklemmetjes
Ons zoontje heeft best veel haar en het groeit behoorlijk, het is wel heel licht blond waardoor het niet zo’n bos lijkt. Hij gaat volgende week voor de 6e keer geknipt worden 🙈

2 jaar geleden

Vind dat de haren van mijn zoontje ook niet heel snel groeit vergeleken met anderen jongens rond zijn leeftijd. Hij heeft al een paar keer opscheertjes gehad, nu ook nog steeds plekken waar het veel langzamer groeit waardoor het nu lijkt alsof hij verkeerd geknipt is. Linkse foto is van zijn laatste knipbeurt van precies een maand geleden. Meeste rechtse zie je waar jet niet goed groeit waardoor het linkt alsof hij niet goed geknipt is.

2 jaar geleden

Ons zoontje zijn haar groeit ook nog niet bizar hoor! Hij is vorige week 'geknipt' omdat mijn zusje trouwde en hij een prachtig matje had die er wel af mocht 🤣 maar het ook nog ff kunnen duren! Mijn opvangkindje is 15mnd en die heeft echt nog niks 🙈 dan heeft ons zoontje (+13,5mnd) wel meer!

2 jaar geleden

Mijn zoontje heeft best veel haar, maar dat is al sinds zijn geboorte. Het groeit ook vrij snel. Zaterdagochtend gaan we weer knippen.

2 jaar geleden

Hier een zoon die kaal is geboren en net als bij jouw dochter nog kalig is aan de voorkant. Achter begint een soort mini-matje te groeien maar veel is het niet. Ieder haar groeit weer anders blijkt maar weer 😅

2 jaar geleden

Hier ook niet veel hoor. T begint nu eindelijk te groeien. Vandeweek de grootste lol met haar haren 'in de war'.

2 jaar geleden

Hier ook weinig haar bij de kleine meid. Al zegt t niks. Mijn ex was ook lang kaal als baby en heeft later heel dik zwart haar gekregen en ik had dik zwart haar bij m’n geboorte en dat werd fluizig wit dun haar later 🤣

2 jaar geleden

Hier was begin april het haar van m'n zoontje zo lang dat ze op de opvang een staartje hadden gemaakt omdat het te veel voor z'n ogen zat. Toen toch maar zelf het haar wat bijgeknipt. Nu is het weer flink gegroeid en ook veel achter en aan de zijkant dat voor volgende week we toch maar een afspraak bij de kapper hebben gemaakt.

2 jaar geleden

Mijn dochtertje heeft ook nog bijna geen haar. Ze is ook nog een dun meisje (wel lang). Maar ze wordt vaak aangezien voor jonger door deze combi.

2 jaar geleden

Reactie op FemFF

Hier ook niet veel hoor. T begint nu eindelijk te groeien. Vandeweek de gro ...
Zie regelmatig berichten van je voorbij komen en vroeg me af of het klopt dat wij een paar keer samen gesport hebben na de bevalling (bij smco) of heb ik dan toch iemand anders voor me.

2 jaar geleden

Toen ons zoontje werd geboren had ie een hele volle bos, donker haar. Rond de 6 maanden werd ie wat kaliger. En nu is het weer terug gegroeid. Nu is het een combinatie van blond en rossig geworden. We gaan binnenkort naar de kapper want hij krijgt een Beatle kapsel 😂😂😂

2 jaar geleden

Reactie op JopieQ

Hier was begin april het haar van m'n zoontje zo lang dat ze op de opvang e ...
Haha dat rompertje heeft onze kleine ook 😁😂 Wat een volle bos heeft ie joh!! 😮😂

2 jaar geleden

Reactie op 12062021

Vind dat de haren van mijn zoontje ook niet heel snel groeit vergeleken met ...
Hier hetzelfde 👋 en lijkt dan idd alsof het verkeerd is geknipt ofzo… Denk dat het bij ons zoontje aan de zijkanten wat minder snel groeit omdat hij altijd met zn hoofdje op zn zij ligt (buikslaper). Nog even geduld 😃

2 jaar geleden

Reactie op estelerr_

Hier hetzelfde 👋 en lijkt dan idd alsof het verkeerd is geknipt ofzo… Den ...
Dat denk ik ook, zo slaapt mijn zoontje ook.

2 jaar geleden

Sorry 😬 Die van mij draagt al vanaf 11 maanden een scrunchie. Dochter van een vriendin kon pas met 2 jaar en 2 maanden een mini antenne met een klein elastiekje. 🤷🏼‍♀️ Valt gewoon geen peil op te trekken. En ook niet te beïnvloeden.

2 jaar geleden

Reactie op Nanda8

Ons zoontje zijn haar groeit ook nog niet bizar hoor! Hij is vorige week 'g ...
Dit dus haha