7 Reacties

Mijn vriend gebuikt dit altijd en nu gebruik ik het ook voor ons zoontje. Ze beide een gevoelige huid maar geen problemen met dit spul, al heb ik nooit naar de ingrediënten gekeken 🙈 Het ziet er niet uit als gel maar is ook niet plakkerig zoals wax het wordt ook niet hard, maar je kan het haar er wel mee temmen 😜
Mijn vriend gebruikt dit spul al langer en voor ons zoontje gebruik ik het sinds kort. Ze hebben beide een gevoelige huid maar geen last met dit spul, al heb ik nooit de ingrediënten bekeken. Het wordt niet hard en je ziet het ook niet echt zitten maar blijft ook niet plakken. Haren zijn wel goed temmen met dit spul 😜

2 jaar geleden

Ik gebruik bij mijn zoontje de haarspray van naif en die bevalt erg goed.

2 jaar geleden

Ik doe soms een restje vaseline (van het insmeren op zn lichaam) in zn haar. Kan wel gauw te vettig worden dus wel oppassen. Heb geen ervaring met krullend haar dus geen idee hoe dat uit zal pakken.

2 jaar geleden

Moet er per se iets in? Met een haarbandje of speldje kom je al een heel eind toch? Die krulletjes zou ik lekker zo laten, super schattig! Af en toe een kam erdoor tegen de klitten en klaar. Tien minuten spelen en het zit toch weer door elkaar. Het wordt vanzelf lang genoeg voor staartjes.

2 jaar geleden

Bedankt voor de tips!

2 jaar geleden

Reactie op SuusZ88

Moet er per se iets in? Met een haarbandje of speldje kom je al een heel ei ...
Nee niet altijd de eerste dag na het wassen niet ☺️ Maar de andere dagen kan het echt alle kanten op gaan staan… vooral bovenop 😂