15 Reacties
2 jaar geleden
Ik doe altijd druppeltje olijf olie door het avond eten, dan word het iets zachter
2 jaar geleden
Hier is dit al een tijdje aan de hand mijn dochter zit al redelijk vroeg op heel wat vast voedsel. Wij hebben al vanalles geprobeerd van laxerend fruit tot olie in haar eten. Zelfs een overdosis pruim haha niets leek te helpen nu geef ik sinds een paar weken om de dag een zakje forlax junior en dit is het enige die werkt. Nu gaan we vanaf morgen naar bruin brood overschakelen en zien of dit verbetering brengt
2 jaar geleden
Ik had het zelfde. Gechat met consutatiebureau. Tips die ik gehad heb: margarine op boterham, olijfolie door avondeten, elke flesvoeding 10cc water extra (lastiger met borstvoeding natuurlijk). Werkt goed bij ons.
2 jaar geleden
Reactie op Susanne444
Ik had het zelfde. Gechat met consutatiebureau. Tips die ik gehad heb: marg ...
Thanks! Zal idd wat extra water bij dr flesvoeding doen
2 jaar geleden
Reactie op steffie32
Pruimen werkt hier heel goed!!
Ga ik is proberen dankjewel !
2 jaar geleden
Orthiflor probiotica is bijna ons de oplossing geweest. Pruimen, kiwi, tussendoor steeds water /thee aanbieden hielp ook wel beetjes.
2 jaar geleden
Reactie op beebje2021
Orthiflor probiotica is bijna ons de oplossing geweest. Pruimen, kiwi, tuss ...
Is zeker op recept ??
2 jaar geleden
Is zeker op recept ??
Nee hoor gelukkig niet. Ik haal het meestal bij de etos. Is wel duur, maar volgens mij een van de meest natuurlijke en efficiënte manier om de darmen van een baby te ondersteunen tijdens de ontwikkeling.
2 jaar geleden
Ga ik is proberen dankjewel !
Wij geven soms was roos vicee pruim in zn water, dat werkt goed, mocht het echt heel heftig zijn, volgens mij bij ah verkopen ze voor 4+ maanden potje met puur pruim(moes) erin, dat werkt altijd!!