12 Reacties
2 jaar geleden
Mijn dochter heeft nog geen favoriete kleur... Maar wat een leuk bed 😍 mag ik vragen waar je die gekocht hebt.
2 jaar geleden
Hoe ontdek je dit? Ben wel benieuwd of die van mij dit ook heeft (15 mnd).
2 jaar geleden
Reactie op Suus1988
Mijn zoontje had al vrij snel de voorkeur voor paars, geloof dat hij een ha ...
Hmm dus het kan voorbij gaan…
Onze dochter heeft het idd ook met paars/ donker blauw
2 jaar geleden
Reactie op RenateEllaNova
Mijn dochter heeft nog geen favoriete kleur... Maar wat een leuk bed 😍 mag ...
Dank je😊 Hij komt bij Van Asten vandaan. Dit is brons. Je heb ook goud, zilver en volgens mij ook zwart. Maar dat weet ik niet meer
2 jaar geleden
Hoe ontdek je dit? Ben wel benieuwd of die van mij dit ook heeft (15 mnd).
Het viel ons op dat ze iedere keer iets pakte met de kleur blauw of paars. Toen hebben we het met stiften getest. De stiften iedere keer wisselen van plek en iedere keer pakt ze de blauwe stift (het waren white board stiften dus ze had keuze uit groen, zwart, rood en blauw) en later met 3 de zelfde dekseltjes in een andere kleur. Ook weer iedere keer op een andere plek gelegd en ze pakte iedere keer weer de blauwe.
We hebben ook een blokkendoos met een blauw vriekantje, geel driehoekje en rood rondje. Maar het figuurtje gaat wel boven de kleur. Dus ze kiest wel voor het rondje(rood) ipv het vierkantje (blauw)
2 jaar geleden
Reactie op 12062021
Wij zagen dit met vormenstoof speelgoed, hij pakte steeds de paarse voorwer ...
Is dat ook omdat hij rond is? Voor mijn dochter gaat de vorm wel boven kleur. Dus ze vind het rondje leuker dan bijv een vierkantje
2 jaar geleden
Reactie op Suus1988
Bij ons precies hetzelfde, ook eerst continu het paarse rondje van de vorme ...
Misschien ook leuk om te kijken of kleur boven de vorm gaat. Mijn dochter kiest liever voor een rondje(rood) dan een vierkantje(blauw)