46 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op 19072021
Hoe gaan jullie hier mee om? Wordt hij in de nacht ook wakker?
Ik ben gisteren dus maar uiteindelijk gewoon volledig met hem naar beneden gegaan. Wat gedronken, gespeeld, boekje gelezen. 2 weken terug ook gehad midden in de nacht. Zat ik dan met een lachend en spelend kind om half 3 snachts beneden. Als hij dan (meestal half uur later) helemaal is afgeschakeld van wat er dan ook aan de hand was kan ik hem gelukkig weer terug in bed leggen.
Verder slaapt hij wat onrustiger kan even aanzetje van huilen geven of snikken snachts maar ik ga er dan niet naartoe dan maak ik het erger. Pas als die echt gaat doorhuilen ga ik erheen.
2 jaar geleden
Onze kleine heeft dit echt al met vlagen sinds ie 7 of 8 maanden is haha.. Vooral als meneertje zijn zin even niet krijgt 😆 Dan begint ie zijn vuistjes te ballen en spant ie al zijn spieren aan en gaat zitten tieren. Nu lijkt het wel wat afgenomen gelukkig. Het was eerst erger. Ik denk ook dat dit gewoon een beetje zijn karakter is (denk dat ie dit van mij heeft eerlijk gezegd 🙈)
2 jaar geleden
Ja hier ook, verschonen is net sporten sinds kort 🥴 Hier hielp het hem in een autostoel te zetten ipv maxicosi, daar was hij ook echt klaar mee 😴 onze meneer was een hele goeie slaper, maar nu super onrustig, ineens half6 wakker, veel brabbelen en gaat zn hele bed door .. dit was allemaal nooit. Ik dacht dat het een sprongetje was en tandje + verkoudheid, maar dat was ook niet zo .. Hij gooit zich ook echt steeds naar achter, of bonkt met zijn hoofd op je schouder als je flesje geeft. Dus als dit een fase is, hoop ik dat we er heeeel snel uit zijn :')
2 jaar geleden
Zo blij te lezen dat meer moeders/kinderen hiermee te maken hebben, vind het echt mega pittig momenteel. Eerst kon onze meid uren alleen spelen en nu opeens niet meer.. veel jengelen en na 5 minuten al klaar met spelen. Lijkt wel of niets goed is momenteel😱🤷♀️ 10,5 maand het liefste kind ever geweest maar lijkt wel of ze je nu uit gaan testen. Sprongetje volgens de app al gehad ik snap er niets van. Hoop dat deze fase snel voorbij is…
2 jaar geleden
Reactie op Kimm-1991
Heel herkenbaar, hier ook. Denk ook in combinatie met verlatingsangst. Zet ...
Hier ook drama als ik nog maar 1 stap weg zet 😫 maar vooral het pittige gedrag als ik hem wil neerzetten of in de maxi Cosi wil zetten vind ik zo raar, of in de wagen kan hij echt een hele rit huilen 🥲
2 jaar geleden
Reactie op Miraclesdohappen
Zo blij te lezen dat meer moeders/kinderen hiermee te maken hebben, vind he ...
I feel you! En ben stiekem wel gerustgesteld als ik lees dat het niet alleen bij ons is 😂. Ik zei onlangs nog tegen mijn partner dat ons lief en goedlachse mannetje precies verdwenen is. Wij zitten volgens de app nu in sprong 7, de andere sprongen heb ik niet zo gevoeld maar deze is wel pittig …
2 jaar geleden
Reactie op Nanda8
Ja hier ook, verschonen is net sporten sinds kort 🥴 Hier hielp het hem in ...
Exact wat jij zegt! Dat brabbelen en z’n hele bed door gaan doet hij sinds deze week ook, en half 6 is jammer genoeg ook hier zijn biologische klok geworden heb ik de indruk 🥲. Hij heeft nog nooit doorgeslapen en wordt vaak rond 2u wakker, dus nu ineens ook nog eens om 5u30 is best wel vermoeiend. Hij zit wel in een sprong zie ik in de app, dus dat verklaart mss wel het gedrag nochtans heb ik bij alle andere sprongen nooit niets gemerkt. Hij is zo moeilijk tevreden te houden en ook in de crèche is zijn gedrag best moeilijk zeggen ze ..
2 jaar geleden
Oh hier is dat ook al een aantal maanden zo. Pittige dame weet precies wat ze wilt. Ze begrijpt nee ook heel goed en wordt dan natuurlijk nog bozer 😂 Mijn dame krabt en slaat ook naar mij. En knijpen doet ze ook. Is dat ook herkenbaar voor sommige?
2 jaar geleden
Reactie op maybabyx
Hier precies hetzelfde en zichzelf ook melodramatisch achterovergooien in d ...
HAHAHA ja hier hetzelfde in de antilop stoel. Hoofd tegen de rugleuning slammen. Zelfs idd nee nee nee roepen en in t gezicht slaan ja 😂 Nee zeker niet de enige dus. Ze is ook 10 maanden, bijna 11. Kleine druktemakers
2 jaar geleden
Mijn kind van 11,5 maand heeft ook van die aanvallen als het niet gaat zoals hij wil. Tot nu toe moet ik er om lachen. Ik had niet anders verwacht van een kind van mn vriend en mij haha.
Vwb die nachten, dat is bij ons weer achter de rug. Dit wij weken gehad. We hebben ons er toen bij neergelegd dat we niet gingen slapen en de nachten om en om gedaan. Ik ben niet met hem naar beneden geweest en heb hem niet in ons bed laten slapen. In zn eigen kamer gelaten. Er vaak heen geweest. Op een matrasje er naast gelegen. Met hem op een stoeltje gezeten in zn kamer. Soms een luier verschoond. Langste dat ik wakker was met hem in de nacht was 3,5 uur. Gelukkig is het voor nu weer voorbij.
2 jaar geleden
Haha onze kleine heeft dit al serieus vanaf 7 a 8 maanden met vlagen haha...
Nu kan ie ook overal naar wijzen en zegt ie die, die, die!
Maar soms weet ik nog steeds niet zo goed wat ie wilt omdat ie vaak in het wilde westen wijst 😂 En dan word ie driftig joh haha! Vaak achterhaal ik het wel wat het is, maar gaat er nog wat tijd overheen. Wanneer hij een driftbui krijgt dan balt ie zijn vuistjes en loopt ie rood aan en alles spant ie aan 😬
2 jaar geleden
Reactie op maybabyx
Hier precies hetzelfde en zichzelf ook melodramatisch achterovergooien in d ...
Ja zo herkenbaar haha we proberen er maar gewoon om te lachen