7 Reacties

2 jaar geleden

Hier ook 1 die begon te huilen zodra hij de taart voelde en daarna als we hem terug zetten. Onze fotograaf zei dat het nou eenmaal zo kan zijn en dat er heel veel kindjes huilen. Gewoon afleiden met iets anders en de taart naast haar zetten en steeds een stukje dichterbij. Uiteindelijk zat die helemaal onder en hebben we een super schoot gehad. Tip 1: voor al zelf rustig blijven en blij zijn met alles wat wel geschoten kan worden

2 jaar geleden

Wij hadden exact hetzelfde. Ik heb haar die dag extra laten slapen en savonds deed ze het super goed.

2 jaar geleden

Wij hebben ons zoontje ook flink moeten afleiden. Hij vond de botercreme helemaal niks 😅, maar gek doen met ballonnen hielp goed en hebben prachtige foto's!

2 jaar geleden

Als je een goede fotograaf hebt dan weet die daar toch mee om te gaan?

2 jaar geleden

Mijn tip: zorgen dat de fotoshoot vlak na het dutje valt (dan is mijn dochtertje altijd in haar beste humeur, hangt natuurlijk van baby tot baby af). Hier heel goed gegaan, ze vond het super leuk 🤗

2 jaar geleden

Nou het was hellemaal niks! huilen huilen huilen. Maar weer proberen wanneer ze wat ouder is. Dan maar zelf wat mooie foto’s maken.

2 jaar geleden

Reactie op Baby3juni

Als je een goede fotograaf hebt dan weet die daar toch mee om te gaan?
Nouja ze deed het ook heel goed hoor! zelfs ik kreeg haar niet stil ze vond het gewoon te spannend.