10 Reacties
2 jaar geleden
Heeft je zoontje nog voldoende plasluiers? Denk dat uitdroging het belangrijkste is waar je voor moet waken. Toen mijn dochtertje ziek was kreeg ik van andere mama's als tip om ipv een volle fles vaker kleinere beetjes drinken aan te bieden. Dat verkleint de kans op overgeven en uitdrogen.
Qua slapen zou mijn tip idd zijn om je zoontje op/bij je te laten slapen, maar als dat ook niet helpt. Als je het echt niet meer weet en het idee hebt dat het niet goed gaat zou ik gewoon weer contqct opnemen met je huisarts.
2 jaar geleden
Oke ja de plasluiers zijn wel veel minder, vandaar de O
R.S. ik moet morgen weer langs de huisarts.
Kleine hoeveelheden is inderdaad een goeie tip. Dankjewel
2 jaar geleden
Lieve mama wat naar! Buikgriep heerst ontzettend!
Ik heb het ook gehad, net als mijn man en baby van 7 maandjes. Wat hier hielp is thee lepeltjes voeding geven. Gewoon iedere 5 minuten. Dat was het enige dat hij niet uitspuugde!
En als je het niet vertrouwt gewoon de HA bellen.
Veel beterschap en succes ❤️❤️
2 jaar geleden
Mijn dochter ook al sinds donderdag ziek… Ik bied nu ongeveer elke 2uur een flesje melk aan van 90, de ene keer leeg de andere keer niet. En ors probeer ik als ze slaapt. Al slapend drinkt ze een paar slokjes, en zo normaal houdt ze haar lippen stijf op elkaar als ik ermee aan kom. 😅
Verder veel knuffelen, en wiegen in de kinderwagen werkt hier ook. En genoegen nemen met hazenslaapjes, is tenminste iets. Beterschap! 🤞🏼♥️
2 jaar geleden
Reactie op Rebelion
Mijn dochter ook al sinds donderdag ziek… Ik bied nu ongeveer elke 2uur een ...
Ah dankjewel! Ja naar he.
Ook voor jou kleine beterschap. En hopelijk knapt ze snel op
X
2 jaar geleden
Reactie op huismuisje333
Lieve mama wat naar! Buikgriep heerst ontzettend!
Ik heb het ook gehad, ne ...
Lief.
Dankjewel❤
2 jaar geleden
Hier net van de buikgriep af, heeft 5 dagen geduurd. Ook veel overgeven en spuitluiers. Ors spuugde ze ook uit maar toch geven, want ze houden er wel wat van binnen. Dat de plasluiers minder zijn is logisch als hij veel overgeeft en diaree heeft. Wat iedereen zegt kleine beetjes geven, hele dag door slokjes ors en in de gate houden dat hij niet uitdroogt meer kun je helaas niet doen 😔
2 jaar geleden
Gaat het weer wat beter? Hoor inderdaad dat het mega heerst, bah. Tip voor het bedje; leg een dikke handdoek met een hydrofiel erop onder het hoofdje/lijfje (uiteraard wel strak om het bedje heen). Dan hoef je hopelijk alleen de handdoek te vervangen ipv het hele bed. En inderdaad kleine beetjes drinken geven. Geen hele flessen in een keer. Ors gaat spugen niet tegen, maar zorgt ervoor dat kindje niet uitdroogt. Sterkte daar!
2 jaar geleden
Gaat het weer wat beter? Hoor inderdaad dat het mega heerst, bah. Tip voor ...
Ja dat is ook een goeie, ik gebruik nu enkel 2 grote hydrofiele doeken. Helaas gaat het nog steets niet beter. Ook het water spuugd hij uit. Slaapt overdag niet. Gelukkig gaat de nacht redelijk goed. Moet straks voor de 3de keer naar de huisarts maar waarschijnlijk wordt het vanmiddag tog ziekenhuis aangezien dit al een tijdje duurt en hij veel blijft spugen.
Dankjewel voor het mee denken.
Liefs x