12 Reacties
2 jaar geleden
Ha grappig; boekje t-rex hier ook n hit! En n boek met voertuig geluiden. Verder nog n autootje met zinnetjes en herrie … heeft helaas ook aantrekkingskracht! Dik lachen dan. Ik heb n lieveheersbeestje als zitwagentje voor later maar de voelsprieten zijn nu al leuk. Bellenblaas is ook interessant!! Eerst snapte ze daar niks van. En ook wordt ze blij van knuffeldieren met n vrolijk snoetje. En ook, net als bij jou; mijn sleutels, mobiel, afstandsbediening en bril. Why?? Haha
2 jaar geleden
De afstandsbediening, een flesje water die ik dagelijks in de bekerhouder vd kinderwagen heb, mijn telefoon en sleutels…
2 jaar geleden
Hier is een houten doos waar hij ballen in kan doen via een rond gat een grote hit, uit een box van Lovevery, daar vermaakt hij zich lang mee. Ook de stapeltoren blijft hier favoriet. Verder inderdaad alles wat geen speelgoed is: onderzetter, afstandsbediening, vergiet, sleutels, de deurstopper, haha.
2 jaar geleden
Reactie op Cecii
Kan die van jou al balletjes door het gat doen? Die van mij bijt enkel op d ...
Hahaha, ja sinds 2 weken snapt 'ie het opeens, nadat we het een paar keer voordeden. Nu gaat het achter elkaar door, hahaha. Heb hem nu ook geleerd om de vilten ballen er doorheen te timmeren, dat maakt iets minder herrie 😂
2 jaar geleden
Reactie op Cecii
Kan die van jou al balletjes door het gat doen? Die van mij bijt enkel op d ...
Die van mij probeert de vilten ballen in z’n mond te proppen 🤣
2 jaar geleden
Toet toet auto's zijn hier super favoriet, dus ik schaf afgelopen weekend een paar aan via marktplaats en ineens kijkt meneer er niet meer naar🤣. Maar die raad ik wel aan, want hij heeft zich er echt uren mee vermaakt, via marktplaats is er genoeg te vinden. En ook goed te gebruiken als ze wat ouder zijn weer! Dus gewoon met sinterklaas weer tevoorschijn halen👍🏻.
Boekjes met flapjes idd. De gordijnen (op de grond liggen en de gordijnen laten wapperen). Keukengerei😍
Of grote dozen van pakketjes. We hadden 1 hele grote doos, die zet ik dan op zn kant en dan speelgoed erin (ofwel pollepel, pannen, bakjes e.d.). En aan de doos maak ik dan van die fietslampjes vast, die knipperen, vindt ie geweldig!
Maar vooral veel ontdekken, overal heen rollen, meubels onderzoeken e.d.
2 jaar geleden
Reactie op Frumpsie
Toet toet auto's zijn hier super favoriet, dus ik schaf afgelopen weekend e ...
Oh wat leuk die toet toet auto’s! Wij kregen zo een autobaan, die ging gelijk overhoop haha maar de auto vind hij wel leuk 🤪 de autobaan zetten we later wel weer een keer op
2 jaar geleden
Ballen! En we hebben zo'n rups. Daar kan je t rugje indrukken en dan rolt hij door als hij zn rugje weer omhoog duwt. Die heeft een ratel 'sleutel?' en t hoofdje ratelt al t draait, is hij uren zoet mee 😂 en we hebben een soort piano ding met 4 toetsen in 4 kleuren dat liedjes afspeelt, is ook rete interessant 😅 en idd, alles wat geen speelgoed is, sokken vooral 🥴