36 Reacties
2 jaar geleden
Laten jullie je kindjes dan s’nachts alleen in een rompertje slapen? Ik zit steeds zo te twijfelen. Ze slaapt normaal altijd in een zomerslaapzakje, maar vond het nu echt te warm in der kamertje
2 jaar geleden
Hier ook 28 graden... kamer deurtje heb ik wijd open en dan gewoon in de luier en de waaier aan
2 jaar geleden
Op het hoogste punt waar de babyfoon hangt 38gr.. dus waar zij ligt zou wel tussen de 30 en 35 gr zijn..
Ik heb er alles aan gedaan om te koelen, maar het lukte me gewoon niet😔
2 jaar geleden
Op het hoogste punt waar de babyfoon hangt 38gr.. dus waar zij ligt zou wel ...
Ze heeft alleen een romper aan btw
2 jaar geleden
Op het hoogste punt waar de babyfoon hangt 38gr.. dus waar zij ligt zou wel ...
Welke babyfoon heb je? Die van mij geeft ook aan dat het zo warm is alleen dat klopt niet. Fout van die babyfoon. Heb nu een losse thermostaat gekocht.
Babyfoon geeft nu 35 graden aan maar het is 27 graden boven.
2 jaar geleden
Hier nu ook 28 graden boven. We hebben geen airco. Alles aan gedaan om het koel te houden (lakens voor de ramen, alles dicht, maar helaas). Heb de ventilator met bevroren flesjes water ervoor op de gang staan, zoontje enkel in zijn luier in een zomerslaapzakje. Hij heeft vandaag overdag semi okay geslapen (40 minuten en 80 minuten) en ging vanavond zonder al teveel morren slapen . We hebben nog even lauw gedoucht. Meer kunnen we niet doen. Morgen vroeg alles tegen elkaar open.
2 jaar geleden
Hier 29 graden in zijn kamer toen hij ging slapen. Ligt alleen in een rompertje. Kon moeilijk inslapen en werd net ook al even huilend wakker. Zo sneu. Overdag ging slapen wel goed maar toen was het nog een paar graden koeler.
2 jaar geleden
Reactie op Lisvos
Welke babyfoon heb je? Die van mij geeft ook aan dat het zo warm is alleen ...
Luvion hebben wij
Als je al alleen in haar kamer staat zweet je al. Dus dat het boven de 30gr is geloof ik wel haha 😂
2 jaar geleden
Luvion hebben wij
Als je al alleen in haar kamer staat zweet je al. Dus da ...
Ja die heb ik ook. Thermostaat klopt niet. Daarom heb ik ook een losse gekocht. Dacht al hoe kan het beneden nou koeler zijn dan boven. Klopt nooit 35 graden, heb alles dicht gehouden etc haha.
Maar misschien is die van jullie wel goed natuurlijk 🤗