36 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op Lisvos

Ja die heb ik ook. Thermostaat klopt niet. Daarom heb ik ook een losse geko ...
Oooh, ja wij hebben er ook is aan gedacht om anders te meten hoor! Sowieso de babyfoon hangt aan het plafond dus hij meet die temperatuur, daarom ook zo hoog

2 jaar geleden

Hier ligt ie alleen met een romper, raam open. Deur van zijn kaner doe ik open als ie in slaap is gevallen anders is zijn kamertje niet donker genoeg en gaat hij niet slapen

2 jaar geleden

Oooh, ja wij hebben er ook is aan gedacht om anders te meten hoor! Sowieso ...
Ja idd.. Ja ik heb destijds even gegoogled en het staat vol met reacties dat de temp niet klopt. Dus maar een losse thermostaat aangeschaft haha. Nu maar hopen dat alle kleintjes een beetje slapen vannacht 🥰 wat is het warm nog🫣

2 jaar geleden

Hier ligt ze zonder iets aan alleen een luier, ze had het zo warm en voelt zich niet lekker door door komende kiezen 😖

2 jaar geleden

Reactie op Lisvos

Ja idd.. Ja ik heb destijds even gegoogled en het staat vol met reacties da ...
Nou het is echt heel warm nog... zit weg te zweten op de bank 🤣. Hopen dat ze goed slapen ja! Mn dochter heeft maar 30 minuten geslapen vandaag op de opvang, dus die was echt kapot.

2 jaar geleden

Rond de 30 boven. Slaapt met alleen luier in hydrofiel slaapzak en indd ventilator aan

2 jaar geleden

Hier een onwijs koukleumpje. Slaapt sinds een paar weken in een romper met lange mouwen en slaapzak (daarvoor altijd romper korte mouw, lange pyjama en slaapzak) soms zelfs een deken. Gisteren dacht ik nou, het is nu een dikke 30 graden boven, alleen een luier en een slaapzak, dat kan best. Nou... vannacht huilend wakker en hartstikke koud 🙈 35,4 lichaamstemperatuur.... nu toch maar romper korte mouw en slaapzak aan denk ik🤷🏼‍♀️

2 jaar geleden

Reactie op RoosSchmidt

Laten jullie je kindjes dan s’nachts alleen in een rompertje slapen? Ik zit ...
Zonder romper met slaapzak!

2 jaar geleden

Hier op het moment 31 zelfs .. alles donker hele dag en hij slaapt zelfs met de windmolen op 1, opzich gaat het dan wel. We checken elke avond voor we gaan slapen. Hij heeft normaal met het warme weer een kort boxpakje aan, maar nu alleen een dun tshirtje 🤷🏻‍♀️

2 jaar geleden

Hier iemand die kiezen krijgt tijdens deze hitte 🤦‍♀️🤦‍♀️ slapen is nu een drama, alles geprobeerd, krijg haar kamer niet koeler dan 34, en nu wil ze daar dus niet slapen…

2 jaar geleden

Reactie op Wiebelkont

Hier ligt ze zonder iets aan alleen een luier, ze had het zo warm en voelt ...
Zo herkenbaar! Helaas lukt nu slapen dus niet 😭😭

2 jaar geleden

Hier 31 graden. Ventilator aan en qua kleding alleen een luier. Fles water in het bedje en hij lijkt nu gelukkig lekker te slapen 🫠

2 jaar geleden

Bij ons is het 24 graden en mijn zoontje slaapt in zij luier straks doe ik hem een slaapzak aan van 0,5tog en airco uit.

2 jaar geleden

Het was boven de 30 beneden. Boven gok ik tegen de 40. Dus airco gehaald. Temperatuur beneden is nu 26 dus gaat de goede kant op. Meneer slaapt in zijn luier en 0,5 slaapzak. Wij hebben er meer last van dan hij.

2 jaar geleden

Met airco aan die bij ons op de kamer hangt 24,5 graden. Vanochtend was het 27 graden op zijn kamer... Hij heeft wel gewoon lekker geslapen gelukkig

2 jaar geleden

Ligt hier al 2 uur in bed te rollen en mopperen. Tempratuur in kamertje blijft op lopen. Nu 30 graden. Romper al uitgetrokken. Ze heeft nu alleen hydrofiele slaapzak en luier aan. En nog staat het zweet op haar hoofdje. Zo zielig. En ze is zo moe, maar slapen lukt haar gewoon niet.