18 Reacties
2 jaar geleden
Nou ik meestal pas tussen 00:00 en 1:00 😅 ben ook wel echt altijd moe, maar ben een nachtmens en kan gewoon echt niet voor 00:00 in slaap vallen.
2 jaar geleden
Tussen 23u en 24u.. is eigenlijk te laat, maar ik ben echt een avondmens. Ik kan een hele dag supermoe zijn en 's avonds word ik wakker 🤷 Neem me elke keer voor wat vroeger te gaan slapen, maar dat lukt me echt niet. Dacht dat het misschien zou veranderen met een kindje, maar voorlopig dus niet.
1 keer per maand ofzo ga ik dan wel gelijk met hem slapen omdat ik helemaal kapot ben 😅
2 jaar geleden
Oh god, ja herkenbaar. Ik ben van mezelf écht een avondmens. Ik probeer tussen half 10 en 10 te douchen/unwinden. Maar vaak moet mn vriend me een push geven om dat ook daadwerkelijk te doen 😇🫢 als we om 11u in bed liggen ben k blij. Maar merk wel aan mezelf dat t zoveel beter doet als k wél om 10u in bed lig..
In t 1e jaar kookten en aten we als ons dochtertje op bed lag, dus dan was de avond heel kort. We proberen nu samen met haar te eten en eten dus juist vroeg. Dat helpt enorm om t gevoel te hebben dat je nog iig een hele avond hebt, en half 10 douchen of even lezen ofzo doet dan ook minder inbreuk op mn avond. Wat is jouw techniek zelf dan? :)
2 jaar geleden
Het streven is om tussen 22:00-23:00 te slapen maar de realiteit is 00:00-01:00. Zoonlief meldt zich meestal 1x in de nacht en is tussen 06:00-06:30 klaar om de dag te starten. Ik leer het ook niet af 😛 Eens in de zoveel tijd heb ik genoeg “slaapschuld” opgebouwd dat ik zonder moeite om 21:00 mijn nest induik.
2 jaar geleden
Tussen 23:00-00:00. Ze word ongeveer om 07:00-08:00 wakker. Als ik moet werken moeten we er 06:30 uit en probeer ik 22:30 te gaan slapen.