36 Reacties

2 jaar geleden

Elke week🙈 ze gaan 2 dagen naar mijn moeder( is gastouder) en 1x in de 2 weken naar andere Opa en oma en die komen ook altijd nog een x langs. Maar we facetimen vaker in de week met elkaar. ❤️

2 jaar geleden

Mijn schoonouders passen op 1 keer per week. En ik ga meestal 1 keer per week langs mijn ouders met mijn kindjes🙂.

2 jaar geleden

Mijn moeder pastte 1x in de week op, nu sinds een maand werk ik niet meer en past ze niet meer op. Haar zien we ongeveer alsnog 1x per week, de rest 1x per maand

2 jaar geleden

Mijn ouders denk 4x per week en schoonouders eens in de 14 dagen ongeveer. Beide wonen dichtbij

2 jaar geleden

Minstens 1x. M'n schoonouders wonen in hetzelfde dorp en haalt de kindjes op dinsdag van de opvang en wij blijven daar dan eten. Op donderdag past mijn moeder op en blijven wij daar allemaal eten ook. Mijn ouders wonen op 15 minuutjes afstand. Verder gaan we met regelmaat in het weekend een eindje wandelen of naar de Efteling (abonnement) of mijn vriend naar zijn ouders op de koffie terwijl ik ga paardrijden

2 jaar geleden

Mijn moeder is overleden, maar mijn vader woont hier 3 minuten vandaan dus die ziet mijn zoontje met enige regelmaat. Minstens één keer per week :-) Maar oppassen doet hij niet, dat ziet hij niet zitten. De familie van mijn man zijn kant woont in de UK, dus zij hebben ons zoontje pas een keer gezien (afgelopen september). Gelukkig heeft oma net een vliegticket geboekt voor maart en komt opa waarschijnlijk in april en gaan wij vervolgens in mei weer die kant op 😊

2 jaar geleden

Mijn schoonouders 1x in de maand. Maar ze wonen ver en ik kan echt maar 1x in de maand aan. Ze nemen geen initiatief en het is erg vermoeiend. Ze willen ook gelijk altijd een hele dag waar wij bij zijn. En m'n ouders 2x per week..en dat is helemaal gezellig. Is vaak een uurtje. Soms echt oppassen en dat ik zelf iets ga doen.

2 jaar geleden

Hier mss 1 soms 2 keer per maand 😬 We proberen zo vaak mogelijk te gaan zowel naar mijn ouders als mijn schoonouders. Ze proberen zelf ook vaak langs te komen. Wij varen dus het is moeilijk om iets op voorhand af te spreken en we liggen zo goed als nooit in de buurt waar onze ouders wonen. Ik vind het zelf heel jammer. 1 van de grootste nadelen van het varen ☹️

2 jaar geleden

Mijn ouders en zusje met partner en kids wonen in Friesland. Ik ben verhuist naar Groningen voor de liefde. Ik videobel bijna elke dag met me zusje. Dan ziet ze ook vaak haar 2 neefjes via de tel. We bellen ongeveer 2 keer per week met mijn ouders. Die werken veel onregelmatige diensten. Hangt een beetje af wat wij aan afspraken staan. Anders gaan we om de week naar mijn ouders en zusje. Gebeurd ook wel dat het pas na 3 of 4 weken is Mijn schoonmoeder werkt niet. Af en toe wip ik even bij haar langs als ik de kleine ophaal van de opvang. Meestal gaan we op zondag even koffie drinken. Opa ziet ze dan maar 1 keer in de week. Die werkt nog.

2 jaar geleden

Mijn ouders 1x per drie weken ongeveer, wonen een uur rijden bij ons vandaan dus is ook lastiger. Mijn schoonouders elke week, dat is maar 10 minuten hier vandaan.

2 jaar geleden

Mijn ouders elke week! Schoonmoeder één keer in de maand.

2 jaar geleden

Wekelijks

2 jaar geleden

Wij gaan elke zaterdag naar mijn moeder. Met mn schoonmoeder hebben we geen contact dus die zien we nooit🙂
Om de 3 weken zo ongeveer

2 jaar geleden

Elke vrijdag ga ik naar mijn ouders of zij naar ons. Daarnaast 1x in de maand met meer familie erbij. Mijn schoonouders elke maand. Ze bellen nooit of ze langs kunnen komen en ik weiger te bellen zolang ik zelf nog niet toe kom aan veel mensen zien en mijn man een papadag heeft waarop hij ook na ze toe kan gaan

2 jaar geleden

Mijn ouders en schoonouders passen beide 1x per week op. En af en toe zien we ze nog een keer extra op een andere dag in de week (verjaardagen, uitstapjes, visite)

2 jaar geleden

Maandag en dinsdag passen mijn schoonouders op onze dochter en gaan onze zoon van school halen. Op donderdag mijn ouders (vroeger deden ze ook woensdag, maar sinds de geboorte van onze dochter werk ik dan niet meer). Ook zien we mijn ouders/schoonouders regelmatig in het weekend. 😊

2 jaar geleden

Mijn schoonouders 1x per week mijn ouders 1 weekend/week in de maand, ligt er aan of onze oudste vakantie heeft dan gaan we altijd naar mijn ouders voor die week.(ze wonen 2 uur verderop 😔)

2 jaar geleden

Mijn ouders wonen ruim 2,5 rijden/ 3 uur met ov, dus we zien elkaar helaas niet vaak (eens per 6 weken gemiddeld). Vaak blijven we dan wel gelijk een paar dagen.

2 jaar geleden

Mijn moeder heeft hem 4x gezien waarvan 5 maanden lang niet 😔 Vader komt wat vaker langs, niemand past op helaas ze werken bijna allemaal nog. Alleen schoonmoeders zegt bijna altijd ja op oppas zo fijn en toont ook veel initiatief en is oprecht liefdevol geïnteresseerd in onze kinderen! Dus heb geluk met m’n schoonmoe 🥰