36 Reacties

2 jaar geleden

Mijn moeder past één dag in de week op, mijn vader een andere dag. Ze komen daarnaast ook nog op een ander moment in de week even langs, maar stemmen dan wel altijd goed af of dat het uitkomt. Mijn schoonouders komen een stuk minder vaak over de vloer.. met geluk één of twee keer in de maand. En dat terwijl juist zij op 10 minuten afstand wonen 😒. Vanuit hun ook veel minder interesse, maar dat komt misschien ook doordat het niet mijn eigen ouders zijn, die ik sowieso ook wel dagelijks (even) via de app spreek.

2 jaar geleden

Mijn moeder standaard 1 a 2x in de week, mijn vader soms 1 a 2x in de week. Mijn man zijn ouders elke zaterdag in de winkel van mijn schoonvader.

2 jaar geleden

De kleine gaat 1 nachtje per week logeren bij mijn ouders en mijn schoonouders is 1x per 2 maanden zoiets.....die wonen niet in de buurt

2 jaar geleden

Mijn moeder zien ze 3 a 4 keer per week, maar zij is dan ook onze gastouder 😉 Mijn vader zien ze meestal 1 keer per week als ze daar zijn. Mijn schoonouders zien ze ongeveer 1 a 2 keer per maand.

2 jaar geleden

Mijn ouders ziet hij soms 1 keer per week soms 3-4 keer. Ook omdat zij zelf langskomen bij ons. Schoonouders zijn uit elkaar, schoonvader ziet hem soms maar 1 keer in de maand en schoonmoeder soms maar 1 keer per week of 1 keer per 2 weken als ik erheen ga met hem. Verder bellen allebei onze ouders wel video elke dag om hem te zien.

2 jaar geleden

Mijn moeder(en vader) en schoonmoeder (en vader) passen beide ongeveer 4x in de maand op. Verder werken we erg onregelmatig en kijken we wel wanneer het uit komt, maar meestal wel zn 3 x in de week beide kanten

2 jaar geleden

Mijn schoonouders ziet ze wel 3/4 keer per week. Vooral mijn schoonvader is al behoorlijk op leeftijd en ik merk aan mijn man dat hij zo veel mogelijk met ons dochtertje bij zijn ouders langs gaat. Mijn moeder woont op 2 uur rij afstand en zien we meestal 1 keer in de twee weken.

2 jaar geleden

Onze dochter logeert wekelijks bij mijn ouders. Mijn schoonouders hebben haar 4x gezien tot nu toe sinds ze afgelopen juni is geboren

2 jaar geleden

Oma ziet ze ongeveer 3x per week. Ze werkt bij ons in de winkel dus daar ben ik vaak met onze dochter. Opa ziet ze veel minder. Denk 1x per 2 weken. Ze zijn nog wel samen trouwens Mijn eigen ouders zijn overleden, dus aan 1 kant nog maar een opa en oma.

2 jaar geleden

Mijn dochtertje gaat 1 nacht en dag logeren bij mijn ouders! Echt leuk om haar blije gezichtje te zien bij aankomst bij mijn ouders!

2 jaar geleden

Te weinig. Schoonfamilie opa en oma wonen in het buitenland. Mijn moeder overleden en mijn vader woont ook in buitenland. Ziet haar misschien 6x per jaar. Helaas.

2 jaar geleden

Hier wisselt het elke week van oma's. Zij kunnen 1x in de week voor de baby oppassen en we hebben het zo geregeld dat het om en om is.

2 jaar geleden

1x in 2 weken sowieso naast de vaste oppasdag 😊

2 jaar geleden

M’n moeder ongeveer 1x per maand en m’n schoonmoeder ongeveer 2x per maand. Vind het prima zo. Heb geen goede band met m’n moeder en m’n schoonmoeder is een beetje een aparte. M’n dochter heeft geen opa’s

2 jaar geleden

Mijn ouders 1x per week in ieder geval voor oppassen, maar vaak meer haha. Mijn schoonmoeder ongeveer 1 tot 2 keer per maand.

2 jaar geleden

Mijn ouders passen 1 vaste dag in de week op en ongeveer 1x per maand blijft onze dochter slapen bij opa en oma zodat wij ook een avondje voor onszelf hebben 😅