11 Reacties

2 jaar geleden

Hier 10 maandjes en in gezonde toestand. ( nu dus even niet 😞) s ochtends 270. Over de middag na patatjes 90 na fruitpap 90 en s avonds ook 270. In de ochtend en avond zo goed als op. Decanteren 2 wisselend.

2 jaar geleden

Hier 9 maanden en 2 flessen van 180ml per dag. Daarnaast drinkt bij wel water en thee tussendoor. Krijgt smorgens rond 10 uur 200 gram fruit Rond 12.30 uur 2 sneetjes brood en tegen 17.00 uur 200 gram warm eten.

2 jaar geleden

Reactie op Nicolleke

Hier 9 maanden en 2 flessen van 180ml per dag. Daarnaast drinkt bij wel wat ...
Hij drinkt tussendoor ook wel water en thee, en inderdaad rond 10:00 uur krijgt hij fruit, 12:00 brood, rond 14:30 uur fles maar soms drinkt hij dat niet helemaal op, rond 16:00 cracker of koekje en in de avond warm eten. Misschien moet ik ook over naar 2 flessen van 180. Kijken of dat beter gaat…

2 jaar geleden

Reactie op daegonna

Hier 10 maandjes en in gezonde toestand. ( nu dus even niet 😞) s ochtends ...
De andere twee dus. Auto correct

2 jaar geleden

Hier drinkt hij nog vier flessen maar dit gaat ook met steeds meer moeite. Dus ik ga vandaag proberen: - ‘s ochtends en 150cc - fruithap - broodje en 120cc melk - tussendoortje - avondeten - fles 150cc Tussendoor drinkt hij water en thee, enkele keer ook diksap.

2 jaar geleden

Hier sinds gisteren 1 fles per dag. Alleen nog de avond fles van 180cc

2 jaar geleden

Reactie op Momanddad

Hier sinds gisteren 1 fles per dag. Alleen nog de avond fles van 180cc
Hoe gaat dat? Wat eet hij/zij overdag?

2 jaar geleden

Met 9 maand dronk hij 4 flessen

2 jaar geleden

Met 9 maand dronk hij 4 flessen
Van hoeveel ml?

2 jaar geleden

Reactie op Feyza S.

Hoe gaat dat? Wat eet hij/zij overdag?
Ik geef in de ochtend ipv de fles 2 broodjes met een klein beetje melk. 10/11uur fruit tegen 1300 weer 2 broodjes. Tussen de middag snacks dit varieert. Om 1730 warm eten en om 1900 fles soms pap fles ma soms ook gewoon normale fles. Tussen door drinkt mijn zoontje veel water thee of Roosvicee.

2 jaar geleden

Hier een mannetje van 9 maanden. Eten en drinken ziet er ongeveer zo uit; Ontbijt: 210cc pap en wat thee Tussendoor: 2 a 3 stuks fruit met water of thee Lunch: belegde boterham en cracker met water of thee Tussendoor: fles 210cc Diner: 200 a 250 gram warme maaltijd met water of thee. Varieert, gelukkig eet hij bijna alles. Vandaag zoete aardappel met courgette en kip. Voor het slapen: fles 210cc. Alles gaat op 🙈 De middagfles na de boterham gaat wel wat moeizamer nu, dus die zullen we ergens de komende weken gaan vervangen voor wat yoghurt ofzo. Vanaf 10 maanden hebben ze voldoende aan 2 flessen van 150 tot 200 ml per dag. Tussendoor water of thee geven uit een gewone beker. Ieder kindje is anders, dus het kan best zijn dat jouw baby meer behoefte heeft aan vaste voeding en wat minder flessen. Gewoon uitproberen denk ik, zolang hij of zij tevreden is en goed plast kan het denk ik weinig kwaad...