47 Reacties
2 jaar geleden
Mijn zoon krijgt 2x 210+7 en 2x 180+6. Krijgt rond lunch 100-130gram fruit en savonds 100-130gram avondeten..
Sinds 3 nachten slaapt ie eindelijk door omdat ie genoeg krijgt 🥳 brood enzo vind ie wel interessant maar weet nog niet wat ie er mee aanmoet haha
2 jaar geleden
Reactie op Sirou
Mijn dochter krijgt 4×180 ml en fruithap en groentehap en eet ook al brood ...
En hoeveel gram groente/fruit eet ze dan ongeveer per keer? K heb laatst brood geprobeerd maar dat gaat er nog niet in 😅 hij vind stukjes in groenten en fruit ook niet lekker en krijg het er dan met moeite in.
2 jaar geleden
En hoeveel gram groente/fruit eet ze dan ongeveer per keer? K heb laatst br ...
Stukjes maakt haar in eten niet eens uit en hoeveel gram aan groente en aardappels en fruit ze eet weet ik niet ze geeft zelf aan wat ze op kan en ze eet trouwens ook toetje mee wel zonder suiker erin trouwens
2 jaar geleden
Reactie op Tinckerbell
Mijn zoon krijgt 2x 210+7 en 2x 180+6. Krijgt rond lunch 100-130gram fruit ...
Ja hier t zelfde met brood 😅 welke flessen drinkt hij dan op welke momenten? Misschien dat ik idd ook een aantal kleinere flessen kan proberen want moet nu elke keer weggooien en hij drinkt alleen maar nestle optipro, die bussen zijn 17 euro dus vind t best zonde.
2 jaar geleden
Reactie op Sirou
Mijn dochter is wel een veelvraat
Haha zijn papa en ik houden ook van eten dus wij hadden ook een veelvraat verwacht maar hier het tegenovergestelde 😅
2 jaar geleden
Mijn dochter krijgt 1x 180ml, 4x 150ml, eet 1x groente en 1x fruit op een dag. Ze laat van haar flessen niks staan. Wanneer ze tussen 14 en 15u wakker is dan geef ik haar maisvingers, babykoek of een extra stuk fruit als snack.
2 jaar geleden
Reactie op Sirou
Stukjes maakt haar in eten niet eens uit en hoeveel gram aan groente en aar ...
Hier gaat ie echt kokhalzen van stukjes haha. Het enige wat er supergoed in gaat is banaan maar daar krijgt hij verstopping van.
2 jaar geleden
Mijn dochter krijgt 1x 180ml, 4x 150ml, eet 1x groente en 1x fruit op een d ...
Ja dat is op een dag maar 60 ml minder dan wij aanbieden, maar hij laat nu elke keer rond de 100 ml staan. Ik deed eerder ook meerdere kleine flesjes maar dan moest ik hem rond 22/23 uur wakker maken voor een flesje en ik merkte de laatste tijd dat hij dat niet meer wilde, werd erg boos elke keer als ik hem wakker maakte voor t laatste flesje dus toen maar voor grotere flessen gegaan en die laatste voeding laten vervallen.
2 jaar geleden
Reactie op roos657
Mijn zoontje van 7 maanden eet nu dit na overleg met het consultatiebureau: ...
En hoeveel weegt je zoontje nu?
2 jaar geleden
Reactie op Kelsey32
Hier 2 flessen 210+7scheppen waarvan 1 niet altijd op gaat, 2 flessen 180+6 ...
Ja hier slaapt hij trouwens ook wel gwn door van 19:30 tot ongeveer 6:30/7:00. Misschien dat ik idd een aantal kleinere flessen kan aanbieden. Welke flessen geef je wanneer?
2 jaar geleden
Reactie op Kelsey32
Hier ook, zodra iets niet glad is gooit die zijn hele maag inhoud eruit. Wo ...
Ja dat wil ik dus ook niet 😅 heb ongeveer 5,5 maand borstvoeding gegeven maar dat ging zo moeizaam dat k echt een beetje een soort trauma heb met voeden. Raak zo gestrest als hij zn flessen niet leegdrinkt of idd moet overgeven na een voeding ofzo, ben elke keer bang dat ie niet genoeg binnenkrijgt.
2 jaar geleden
Ja hier t zelfde met brood 😅 welke flessen drinkt hij dan op welke momente ...
Hij krijgt smorgens tussen 6 en 7 210, rond 11en 180, rond 3u 180 en rond 7u 210.
Kan hij geen andere voeding verdragen? 17euro per bus is wel heel duur zeg 😱
Toen mn zoon overging naar 2 heb ik m over gezet op de AH huismerk voeding, vanaf Hero. Hero was de enige waar hij geen moeite mee had, we wouden bijna over op de nutrilon maar mn portomonnee was blij dat dat niet hoefde 🙈 overstap heeft wel 2 weken geduurd, heel rustig aan gedaan en gaat supergoed