Hoi Allemaal,
Hoeveel spenen hebben jullie? Ik heb zelf de Bibs spenen en merk dat ik er zo veel mogelijk kleuren heb voor alle outfits. Ze liggen ook allemaal in zn bedje. Hij wisselt ze zelf vaak om in zn slaap. Diep van binnen weet ik dat 2 of 3 meer reël is.
Ik ben nieuwsgierig hoeveel jullie er hebben!
1 in en minstens 1 reseve. Koop ze per 3.
Bibs spenen moet je echt wel wisselen na zoveel tijd en als je er 100 in bed hebt liggen dan weet je ook niet meer welke wanneer weg moet lijkt mij
Hier ook zo goed als de speen in bed, maar respect voor de mensen die het met 1 of 2 doen hoe dan😅😅 hier zijn ze altijd kwijt of verdwenen, hebben er dan ook een stuk of 6 per keer en die vervang ik na een paar weken.
En ojaa wij hebben frigg’s
3 glow in de dark bibs, gebruikt er 1 in bed en ik leg er als wij naar bed gaan nog 1 in voor de zekerheid. 2 bibs voor beneden. 1 voor dagelijks gebruik en 1 voor onderweg. 😊 stem het niet af op zijn outfit 🤷🏻♀️na een paar weken gooi ik ze allemaal weg en komen er exact zoveel weer terug!
Ehhh denk 6. Ze krijgt in principe alleen in bed. Daar liggen 2 glow in the dark spenen. Er is er 1 aan een speenkoord voor in de wandelwagen of draagdoek mocht die daar eens nodig zijn. 1 in haar tasje van de opvang. En heb een doosje met 2 spenen in de luiertas voor nood.
Hier 3. Een in zijn bed met speen knuffel, een met een speenkoord in zijn luiertas voor als het nodig zou zijn buitenshuis. En kwam toevallig laatst achter dat ik er nog een heb in zijn kast als reserve in verpakking nog.