26 Reacties

2 jaar geleden

Ik heb er 1 per keer😃 hij heeft hem alleen in bed dus niemand die het ziet haha

2 jaar geleden

1 in en minstens 1 reseve. Koop ze per 3. Bibs spenen moet je echt wel wisselen na zoveel tijd en als je er 100 in bed hebt liggen dan weet je ook niet meer welke wanneer weg moet lijkt mij

2 jaar geleden

Ik heb 3 spenen. Clow in the dark in bedje. En 2 andere spenen aan haar speen doekjes. Gebeurd wel eens dat er 1 bij oma blijft liggen.

2 jaar geleden

Hier ook zo goed als de speen in bed, maar respect voor de mensen die het met 1 of 2 doen hoe dan😅😅 hier zijn ze altijd kwijt of verdwenen, hebben er dan ook een stuk of 6 per keer en die vervang ik na een paar weken. En ojaa wij hebben frigg’s

2 jaar geleden

1 voor de opvang 1 voor in bed 1 voor overdag/onderweg.

2 jaar geleden

Geen speen😄

2 jaar geleden

2 in bed, hij krijgt ze alleen daar.

2 jaar geleden

Stuk of 17 😅mees is chronische moe en dit geeft wat rust als hij weer eens op de grond gaat liggen, of op de bank ..

2 jaar geleden

1 aan speenkoord 1 in een bakje voor in bed bij oma 3 in bed

2 jaar geleden

3 glow in de dark bibs, gebruikt er 1 in bed en ik leg er als wij naar bed gaan nog 1 in voor de zekerheid. 2 bibs voor beneden. 1 voor dagelijks gebruik en 1 voor onderweg. 😊 stem het niet af op zijn outfit 🤷🏻‍♀️na een paar weken gooi ik ze allemaal weg en komen er exact zoveel weer terug!

2 jaar geleden

Ik heb er meerdere maar gebruik er maar 1 die van mij wil overigens alleen die vanaf haar geboorte

2 jaar geleden

Van de bibs: 1 wit 1 beige 1 oud roze 1 taupe 1 lichtblauw 1 donkerblauw

2 jaar geleden

Hier drie denk ik… Eentje in bed aan een knuffeldoek en eentje voor tussendoor om mee te nemen ergens heen. De derde als reserve
8, maar ze zijn niet zo fashionable als de bibs en helaas. Ik koop van deze maar geen meer bij straks over op de 16+m maat

2 jaar geleden

Reactie op Frumpsie

Geen speen😄
Hier ook geen speen 😁

2 jaar geleden

0, want onze dochter wilde geen speen

2 jaar geleden

Ehhh denk 6. Ze krijgt in principe alleen in bed. Daar liggen 2 glow in the dark spenen. Er is er 1 aan een speenkoord voor in de wandelwagen of draagdoek mocht die daar eens nodig zijn. 1 in haar tasje van de opvang. En heb een doosje met 2 spenen in de luiertas voor nood.

2 jaar geleden

Hier 3. Een in zijn bed met speen knuffel, een met een speenkoord in zijn luiertas voor als het nodig zou zijn buitenshuis. En kwam toevallig laatst achter dat ik er nog een heb in zijn kast als reserve in verpakking nog.

2 jaar geleden

Stuk of 10 denk ik wel. Maar we gebruiken er maar 2, 1 zit altijd aan de slaapzak en 1 aan de maxi cosi. (& 1 blijft standaard bij de opvang liggen.)

2 jaar geleden

2: 1 hangt links aan mij en de andere rechts 😜