61 Reacties

2 jaar geleden

Zoontje van 12 juni en woog met 8 maanden 1019 gram en was 74.8 cm lang.

2 jaar geleden

70 cm en 7,5 kilo gisteren

2 jaar geleden

5 juni en hij is nu 78 cm en 10 kg!👏

2 jaar geleden

Geen zorgen ons zoontje weegt ook maar 7,8 kilo en is 70 cm iets onder het gemiddelde maar wel gewoon goed. Volgt zijn eigen lijntje 🤗 is al vanaf zijn geboorte altijd ligt van gewicht geweest. Ga niet vergelijken, dat kan je onrustig maken en dat is nergens voor nodig. Ieder kind is anders

2 jaar geleden

8,1 kg

2 jaar geleden

Met 8,5 maand was ze 74cm en ruim 9 kilo! Ben zelf maar 1m 62 dus best een grote baby als ik het zo zie!

2 jaar geleden

Onze dochter was met bijna 9 maanden 74,5 cm en 10,4 kg 🙈

2 jaar geleden

Ons zoontje is 9 maanden, weegt 8.9kg en is 72cm. Hij zat volgens kind en gezin op de gemiddelde curve. Ik zou kijken naar je kindje en je niet druk maken in wat anderen vinden. Ieder kindje volgt zijn eigen schema/curve

2 jaar geleden

Mijn zoontje woog toen 9kg800 en 75cm

2 jaar geleden

Zoontje van 9,5 maand weegt 9 kilo. Hoelang hij is weet ik eigenlijk niet

2 jaar geleden

Zoontje van 28-06. Weegt 11,2 kg en 77 cm🙈. Benieuwd wat voor reus het gaat worden later!

2 jaar geleden

73.1 cm en 9010 gram..9.5 maand💙

2 jaar geleden

Dochter • 71,8 cm • 9,46 kg • iets ouder dan 9 maanden

2 jaar geleden

Vandaag bij cb geweest en dochtertje is 72cm lang en weegt 8,6kg. Op 14 maart is zij 9 manden oud geworden.

2 jaar geleden

Gisteren bij kind en gezin geweest bijna 11kg en 76cm moet nog 9 maanden worden.

2 jaar geleden

Op 9 maanden 70cm en 8,250 kg (meisje). Volgens cb is dat precies gemiddeld!

2 jaar geleden

Toevallig gisteren geweest. Zoontje is 9,5 maand. Weegt 8,5 kilo en is 76cm. Echt een heel lang, smal jongetje. Maar is hij altijd al geweest. CB maakte zich nergens zorgen om. Hij was ook afgevallen door buikgriep en omdat hij flink tijgert komt het er niet makkelijk weer aan, maar CB vond het prima zo!

2 jaar geleden

Mag ik vragen waarom jullie recentelijk bij het CB ben geweest. Mijn laatste afspraak was met 7 maanden en hoef pas weer als hij 11 maanden is..

2 jaar geleden

Reactie op L202021

Mag ik vragen waarom jullie recentelijk bij het CB ben geweest. Mijn laatst ...
CB is Nederland zeker? Kind en gezin is Belgie. Hier heb je afspraak rond 6-9-12 maanden. Ik ben ook net geweest met mijn dochter van 9 mnd

2 jaar geleden

Mijn zoon is 7,3 kg met 68 cm. Maar was ook klein en licht bij de geboorte. Zolang hij op de curve blijft vind ik het prima, al is dat dan aan de lage kant.