Ik ben maandag naar de kind & gezin geweest (bezoekje 9 maanden) mijn baby weegt 8,390 en is 70,2 cm. Ik hoor van mensen rond mij dat hij erg weinig weegt. Hoe zit het met jullie baby’s 👶🏻
Geen zorgen ons zoontje weegt ook maar 7,8 kilo en is 70 cm iets onder het gemiddelde maar wel gewoon goed. Volgt zijn eigen lijntje 🤗 is al vanaf zijn geboorte altijd ligt van gewicht geweest. Ga niet vergelijken, dat kan je onrustig maken en dat is nergens voor nodig. Ieder kind is anders
Ons zoontje is 9 maanden, weegt 8.9kg en is 72cm. Hij zat volgens kind en gezin op de gemiddelde curve. Ik zou kijken naar je kindje en je niet druk maken in wat anderen vinden. Ieder kindje volgt zijn eigen schema/curve
Toevallig gisteren geweest. Zoontje is 9,5 maand. Weegt 8,5 kilo en is 76cm. Echt een heel lang, smal jongetje. Maar is hij altijd al geweest. CB maakte zich nergens zorgen om. Hij was ook afgevallen door buikgriep en omdat hij flink tijgert komt het er niet makkelijk weer aan, maar CB vond het prima zo!
Mijn zoon is 7,3 kg met 68 cm. Maar was ook klein en licht bij de geboorte. Zolang hij op de curve blijft vind ik het prima, al is dat dan aan de lage kant.