61 Reacties
2 jaar geleden
Geen idee.. voor het laatst dat ik naar het CB bureau ben geweest was het november.. Toen woog ie: 7850 gram. Onze kleine moet pas weer in mei voor 3de vaccinatieronde. Die tijd die er tussen zit is vrij lang (een half jaar.. vanwege corona gok ik?) Maar ik weet zeker dat onze kleine man hartstikke goed groeit en vooruit gaat dus heel onzeker ben ik niet gelukkig haha
2 jaar geleden
Reactie op L202021
Mag ik vragen waarom jullie recentelijk bij het CB ben geweest. Mijn laatst ...
De onze was met 5 maanden al. Nu moet ie weer in mei naar het CB. Daar heeft gewoon een half jaar tussengezeten 馃槼馃槀馃檲
2 jaar geleden
Reactie op L202021
Mag ik vragen waarom jullie recentelijk bij het CB ben geweest. Mijn laatst ...
Hij hoeft ook pas in mei en laatste keer was begin januari eigenlijk.
Ik ging met 8 maanden langs om te wegen en te meten. Vind het anders te lang om niet te weten hoeveel hij aankomt
2 jaar geleden
Reactie op HeeHallo_1994
Geen idee.. voor het laatst dat ik naar het CB bureau ben geweest was het n ...
Vind die tijd er tussen ook idd lang. Normaal gesproken mag je hier bij die van ons vrijdags met inloopuur langs om te wegen en meten. Ivm corona op afspraak, maar begreep dat ik tussendoor een keer langs kon komen en als het rustig was ff snel mocht wegen. Misschien kun je vragen of dat bij de consultatiebureau waar jullie heen gaan ook kan als je wilt weten hoeveel hij is aangekomen of afgevallen.
2 jaar geleden
Reactie op L202021
Ik ga gewoon zelf met hem op de weegschaal haha. Eerst ik alleen en daarna ...
Haha zo doe ik het ook. Hij weegt 9,9 kg en 76cm
2 jaar geleden
Meisje, laatste keer consultatiebureau was ze 8 maand. Ze was toen 74 cm en 8500 gr. Dus denk nu zeker 9 kilo en zeker wat langer. 馃槉 eet er ook aardig op los hoor haha.
2 jaar geleden
Reactie op Love3
Vandaag bij de kinderarts bijna 66 cm en 6,5 kilo.
Ja, mijn mini precies vandaag hetzelfde. Klein maar fijn
2 jaar geleden
Reactie op Love3
Wat toevallig! Ik lees niet vaak over die mini鈥檚. Maken ze er bij jullie oo ...
Ook klein geboren...en combinatie van drukke bewegelijke baby, weinig zin om te slapen, geen interesse in eten, kieskeurig, gipsbroekje gehad. Ze zit op haar lijntje. Maar ik krijg wel tips om haar meer te laten aankomen: roomboter, volle yoghurt, granen door de fruithap. Ze weigert brood te eten, dat is lastig. Ook eet ze nog geen grovere stukjes. Verder hier wel een blije baby.
Hoe is dat bij jou?
2 jaar geleden
Reactie op Desireemamavan2
Ook klein geboren...en combinatie van drukke bewegelijke baby, weinig zin o ...
Wij komen elke 4 weken op controle bij de kinderarts voor haar groei. Ze is met 4,2 kilo geboren en door alle lijntjes gezakt. Nu krijgt ze voeding voor baby鈥檚 met een groeiachterstand en maakt ze de knik langzaam omhoog. Nou ze ze begint een lijntje te volgen. Dus dat is een begin! Stukjes zijn hier ook nog lastig hoor. Half stukje brood gaat er wel in. Warm eten dan weer helemaal niet. Ze zit nog op 4 flessen per dag.
Verder doet ze het goed gelukkig, wel veel huilen maar overdag wel een blije baby!