5 Reacties

één jaar geleden

Over 4 weken gaan we verhuizen. Dat ook nog even tussendoor. 😮‍💨

één jaar geleden

Geen tips of soortgelijke situatie, maar zie dat er nog niemand op je gereageerd heeft. Kan me voorstellen dat dit erg stressvol is en dat je hormonen hierbij niet helpend zijn. Zelf ben ik naar een bouwval verhuisd toen onze kleine een paar maanden oud was en is ons huis (natuurlijk, daar hebben we rekening mee gehouden) nog niet af. Wat mij helpt is met de dag leven en het doel voor ogen blijven houden: een fijne plek voor ons gezin, daar doen we het allemaal voor. Het hoeft nu niet direct perfect/mooi/zo comfortabel als bedacht te zijn. Het komt wel mettertijd. Hoop dat jullie huis gauw verkocht wordt! Dan valt er vast een hele last van je af. Knuffel voor jou, zet ‘m op! ❤️

één jaar geleden

Geen tips of soortgelijke situatie, maar zie dat er nog niemand op je gerea ...
Heb mij nu maar gefocust op de verhuizing en bevalling. Het huis komt zoals het komt. Probeer echt positief te blijven in de gekke huizenmarkt dat het even is haha. Komt vast wel goed. Toen ik dit van mij afschreef waren er veeeeel hormonen en emoties. Maar nu probeer ik elke dag even dankbaar te zijn voor waar we heen gaan.

één jaar geleden

Rust bewaren. De huizenmarkt is weer aan het inzakken (zeker buiten de randstad). Ons huis (instapklaar) heeft 3 maanden te koop gestaan. We hebben 10 bezichtigingen gehad net nadat het op funda kwam in september. Uiteindelijk eind november nog 2 bezichtigingen en toen direct een bod, onderhandeld en verkocht.

één jaar geleden

Reactie op frenkel1988

Rust bewaren. De huizenmarkt is weer aan het inzakken (zeker buiten de rand ...
Ohjaa. Precies. Onze is randje randstad. We'll see.