15 Reacties
2 jaar geleden
Ojee wat slecht! Dat zijn signalen waarbij je zeker langs mag komen. Onze dochter had dit afgelopen week. Ze is al bijna drie dus kon vertellen wat ze had: pijn aan de nek en pijn aan haar oor. Wat bleek: dubbele oorontsteking.
Sterkte! Hoop dat je nu wel langs bent geweest inmiddels!
2 jaar geleden
Pfff wat slecht zeg van die HAP... Als ik dit voorleg dan kan ik dezelfde dag nog komen. Ik zou als ik jou was op zoek gaan naar een andere HA. Want je word totaal niet serieus genomen 😢
2 jaar geleden
Ik hoop dat je 'gewoon' naar het ziekenhuis bent vertrokken? Of naar de HAP danwel 112. Ze kunnen mij serieus overal de boom in als ik het niet vertrouw. Stijve nek kan op hersenvliesontsteking wijzen. Dan ga ik wel stennis schoppen in het ziekenhuis oid of bij de HAP voor de deur maar het gaat mij niet gebeuren dat ik te laat ben voor mn kind.
2 jaar geleden
Hei dames, we zijn na de hap geweest ben gewoon gegaan hij bleek kortst stuiping te hebben me zoontje is uiteindelijk opgenomen ter controlle er is nu nog niks duidelijk wat hij heeft maar voor mij al mama gerust stelling dat ze hem controleren
2 jaar geleden
Reactie op Trotsemamavantwee
Hei dames, we zijn na de hap geweest ben gewoon gegaan hij bleek kortst st ...
Goed dat ze hem hebben opgenomen hopelijk weten jullie snel meer. Het is niet makkelijk zo'n kleintje in het ziekenhuis(eigen ervaring). Dat hij snel beter mag worden
2 jaar geleden
Poeh, ik hoop dat het met een sisser afloopt! Mijn kids hebben vorige week allebei 8 dagen koorts gehad. Ook met een paar hoge pieken. Volgens mij heerst er een heel naar griepvirus.
Sterkte en beterschap!
2 jaar geleden
Hier was dat ook zo. Ze had hoge koorts en huilde ook heel veel. Wat ze nooit doet. “Ja mevrouw, baby’s huilen nou eenmaal als je daar nog niet van op de hoogte was.” Ik wilde haar wel door de telefoon heen trekken. Ben toen ook naar de spoed gereden. Ze had oorontsteking. Gelukkig niks heel ergs maar ik wist wel dat er iets aan de hand was.