26 Reacties
2 jaar geleden
Voor haar eerste verjaardag weten we het nog niet. Echt drama. Iedereen vraagt van wat moeten we kopen.
Wel weten we wat we voor haar 2de verjaardag gaan kopen. Een leuk speelhuisje voor achter in de tuin. Weten nog niet precies welke.
2 jaar geleden
Reactie op xzga
Ik denk aan een loopfietsje, ballenbak
Leuk idee een ballenbak! Wij hebben daar helaas geen plek voor... onze dochter slaapt nog bij ons op de kamer omdat we maar 1 slaapkamer hebben in huis
2 jaar geleden
Ik heb jungle versieringen. En deze krijgt hij van ons.
Verder heb ik op het lijstje: zwembad, buitenspeelgoed, badspeelgoed, puzzels en een driewieler
2 jaar geleden
Reactie op xzga
Ik denk aan een loopfietsje, ballenbak
Wij dachten bij de oudste ook: o leuk een ballenbak. Hij staat nu ergens waar ze er niet in kan want als die in de woonkamer staat ben ik een aantal x per dag 250 ballen aan het oprapen. En dan heb ik het nog niet over het feit dat als er andere kindjes komen en er als een malle inspringen. Ik was het na een paar maanden helemaal zat🙈.
2 jaar geleden
Wij gaan met onze dochter binnenkort een cake smash fotoshoot doen. Die foto’s worden dan gebruikt voor haar uitnodigingen. Kwa kados dachten wij aan een loopfiets en een keukentje ( daar kan ze nog niet veel mee maar staat wel heel gezellig 😂) hebben jullie de box nog staan ? Wil daar eigenlijk al weer vanaf
2 jaar geleden
Wij gaan met onze dochter binnenkort een cake smash fotoshoot doen. Die fot ...
Ja bij ons staat ie nog en had er toevallig nog gisteren met mijn erover om hem weg toen zodat daar in plaats van een kastje kan komen voor zijn speelgoed en dergelijke.
Ga hem vandaag of morgen op marktplaats zetten.
2 jaar geleden
Reactie op sarissa17
Mag ik vragen waar je deze gekocht heb
https://www.etsy.com/nl/listing/700701454/klimboog-accessoires-naar-keuze-klimboog
Binnen een week kwam het al binnen. Ik had gewacht op een aanbieding, want die is er regelmatig. De klimboog, ladder/glijbaan en de wipwap inclusief verzendkosten had ik nu voor €133. Dat vond ik nog aardig wat schelen.
2 jaar geleden
Wij gaan voor een veloretti tricycle. Mijn oudste heeft deze ook alleen de echte loopfiets. En rond 1.5 jaar is dat alles voor hem, wij gaan nergens na toe zonder zijn fiets🙂
2 jaar geleden
Reactie op Babynr2boy
Wij gaan voor een veloretti tricycle. Mijn oudste heeft deze ook alleen de ...
Ik heb hem even opgezocht maar wat een leuke!
2 jaar geleden
Reactie op MamaVanIsabella
Ik heb hem even opgezocht maar wat een leuke!
Die hebben wij op ons lijstje staan voor haar 2e verjaardag. We hebben hem ook gegeven aan de oudste van mijn zusje voor de 2de verjaardag. Is er nu nog dol op met 3.5. Voor de jongste nu een jaar. Staat die ook op lijstje voor de 2de verjaardag.