19 Reacties

2 jaar geleden

Heb maandag ook positief getest en mijn dochter had net dezelfde symptomen als jouw dochter. Maar als het je kan geruststellen: haar gezondheid is niet achteruit gegaan. Ze heeft nog altijd een klein hoestje en loopneus maar is verder heel vrolijk! :)

MOD

2 jaar geleden

Kleintjes kunnen corona goed hebben als ze helemaal gezond zijn. Je word alleen maar bang gemaakt door de overheid. Onze dochter had in december corona en het was het zelfde als een griepje!

2 jaar geleden

Ons zoontje heeft waarschijnlijk ook corona(mijn man en ik positief getest). Hij heeft 1 dag koorts gehad, en nog 2 dagen verhoging. Vooral snotneusje en soms hoesten. Maar ook hier op die ene dag koorts na een super vrolijk mannetje wat goed eet en drinkt. Dus komt vast goed😊

2 jaar geleden

Ik ben ook positief getest op corona en de kleine hoest heel de dag aan een stuk door (echt een blaffende hoest) en heeft een flinke snotneus. Geven nu tussikind siroop van vsm en dit helpt goed voor het hoesten. Hij is verder gewoon een heel vrolijk mannetje.. en lijkt zelf niet echt ergens last van te hebben. Hopelijk krijgt jouw meisje er ook niet veel last van 😘🍀

2 jaar geleden

Mijn man en ik hadden allebei corona en 2 dagen later hebben we t stokje langs ons zoontje zijn loopneus gehaald (moet wel een goeie natte zijn 😂) en die werd gelijk positief. De dag na de positieve test werd hij super ziek.. koorts van 39,4, ontroostbaar, flesjes niet binnenhouden en super verkouden. Ook hield hij zijn adem lang in en ademde hij onregelmatig. Daarvoor zijn we fie vrijdagavond nog langs de HAP geweest, kregen we een puffer en zwaardere neusspray (ipv die zoutneusspray) mee. We zijn nu bijna een week verder en hij heeft alleen nog een snotneusje en soms een vies hoestje. De dag na het ziekzijn werd zijn koorts geleidelijk aan minder. Komt goed mama, gewoon veel knuffelen en als je het niet vertrouwt, gewoon de dokter bellen!! 🍀

2 jaar geleden

Reactie op Nanda8

Mijn man en ik hadden allebei corona en 2 dagen later hebben we t stokje la ...
Ah dankjewel dit stelt me gerust! Onze dochter heeft sinds ze 6 weken is al een puf omdat ze.benauwd is daarom maak ik me zo zorgen haha.. Dus een goede natte snotneus en dan door dr snot halen?😅 ik ga het proberen haha

2 jaar geleden

Ik ben vorige week maandag ook positief getest(keelpijn en beetje snotterig). Man dag later en zoon op de woensdag ook een positieve test. Mijn man en ik hebben naast beetje keelpijn, hoestje en snotterig (alles was donderdag alweer over) weinig last gehad. Baby had wel iets meer last. Heeft 1 avond koorts gehad, snotterig en beetje hoesten. Hij klinkt nog steeds beetje vol... Maar voor de rest was het niet ernstig!

2 jaar geleden

Mijn dochter heeft ook corona gehad van ons, zeer milde klachten gehad. Inmiddels wel aan de pufjes, maar geen idee of dat daarmee te maken heeft. Moeilijk te zeggen.

2 jaar geleden

Ah dankjewel dit stelt me gerust! Onze dochter heeft sinds ze 6 weken is al ...
Jup! Eentje die op zijn bovenlip hangt 😂 succes!! We hebben die puffer 2 dagen gebruikt ofzo, en 2 a 3x per dag. Toen zijn we maandag toch nog even langs de huisarts geweest en die zei dat het nu meer een verkoudheidje was, en niet (meer) op zijn longen zat dus toen zijn we gestopt met de puffer.

2 jaar geleden

Mijn zoontje heeft het ook gehad, was ook al langdurig ziek maar ook nog corona erbij is. Hij had wel hele hoge koorts en merkte dat zijn smaak aangetast was want vond veel dingen niet lekker wat hij normaal wel at. Maar verder merkte ik weinig bij hem, hij was er ook vrij snel weer bovenop

2 jaar geleden

Hier momenteel ook een kleintje die Corona heeft. Ga dat absoluut niet testen. M’n vriend en ik werden allebei zondag ziek en sinds gisteren ons dochtertje. Flinke koorts, verder geen snot oid. Eet en drinkt en poept en plast gewoon goed. Af en toe een klein kuchtje…en nog wel koorts. Lekker veel aan de tiet en slaapjes doen op me…. Ze lacht en speelt vandaag al weer een beetje, dus gaat alweer wat beter dan gisteren

2 jaar geleden

Reactie op LJ

Hier momenteel ook een kleintje die Corona heeft. Ga dat absoluut niet test ...
Ah sterkte ! Zo vervelend om te lezen bij die kleintjes... Hopen dat jullie snel beter zijn!

2 jaar geleden

Mijn dochter binnen 5 weken 2x Corona gekregen.. Ze had vorige maand Corona, door mij gekregen. Maar het was niet ernstig, wat koorts en een loopneus. Het ging snel voorbij. Nu is ze weer ziek, en weer een positief zelftestje. Maar zonder koorts, wel een loopneus. Slaapt daarnaast nog steeds goed. Ze is in contact geweest met iemand die Corona heeft gekregen. Ik heb dit keer niks, vind het maar raar dat zij in korte tijd 2x besmet is..

2 jaar geleden

Reactie op linylia

Mijn dochter binnen 5 weken 2x Corona gekregen.. Ze had vorige maand Cor ...
Is het niet zo dat je na 5 weken sowieso een positief resultaat krijgt? Hoeft volgens mij niet te betekenen dat ze nu weer Corona heeft

2 jaar geleden

Reactie op Juni2021boy

Is het niet zo dat je na 5 weken sowieso een positief resultaat krijgt? Hoe ...
Haar testje was weer negatief. En nu weer hartstikke dikke positief streep. merkbaar opnieuw klachten, maar dan milder.

2 jaar geleden

Reactie op Juni2021boy

Is het niet zo dat je na 5 weken sowieso een positief resultaat krijgt? Hoe ...
Je kan inderdaad nog 8 weken erna positief testen. Wij kregen de opdracht dat sowieso 8 weken niet te doen (testen).

2 jaar geleden

Ik en mijn dochter hadden hetzelfde. Dezelfde hoest, verkoudheid en verhoging. Ik was positief en zij hoogstwaarschijnlijk ook. Ze is nu na 1,5 week weer opgeknapt maar ik ben nu wel extra voorzichtig

2 jaar geleden

Ah sterkte ! Zo vervelend om te lezen bij die kleintjes... Hopen dat julli ...
Dit is de eerste keer dat ze ziek is….heb gisteren de halve dag gejankt omdat ik het eng vond 😅 Voor m’n eigen gemoedsrust gewoon de ha gebeld, wat vragen gesteld en preventief pcm in huis gehaald voor dr. Hopelijk gaat het snel over hoor, vidn dat helemaal niks zo’n ziek kindje. Succes en beterschap ❤️‍🩹

2 jaar geleden

Laat je niet bang maken door de overheid aub.. een gezonde baby kan corona goed hebben. Het is net als een griepje. Onze baby hier had ook koorts en een loopneus etc. Mocht je echt iets geks horen aan de ademhaling, trek dan aan de bel natuurlijk. Maar zoals je het omschrijft is er niks om je druk over te maken. Zolang je kindje maar goed blijft drinken en voldoende plaaluiers heeft