12 Reacties

2 jaar geleden

Hier ook hetzelfde alleen laat ik mn dochtertje echt zelf eten. Ze schreeuwt alleen maar wanneer ik haar hapjes wil geven dus dat doe ik niet meer. Fruit wilt ze gelukkig wel eten.

2 jaar geleden

Bij onze dochter deed warm eten zeer toen haar tandjes doorkwamen. Hebben toen een keer een extra fles of fruit gegeven.

2 jaar geleden

Hier ook hetzelfde alleen laat ik mn dochtertje echt zelf eten. Ze schreeuw ...
En zef eet ze dan wel haar groenten?

2 jaar geleden

Hier helaas hetzelfde! Zelfs voor het eerste hapje doet hij zijn handen al voor zijn mond en gaat hij vies kijken. Potjes met macaroni gaan er dan weer wel in.. 🤷🏼‍♀️

2 jaar geleden

Ik zag dit voorbij komen. Havermout met courgette in verwerkt. Ik zag trouwens ook een recept met wortel op hun Instagram pagina. Een ontbijtje (klein ochtend hapje) met zowel fruit als groente. Je kan ook spread maken van groenten voor op de boterham. Zodat ze toch mss terug interesse krijgt. En natuurlijk in de avond blijven aanbieden.

2 jaar geleden

Onze dochter wil het ook niet meer hebben. Wanneer ze een hapje heeft begint ze te sputteren en te schudden met haar hoofd. We proberen het elke avond weer, elke keer hetzelfde... Al het andere eet ze wel. Het is al zo'n smal meisje, heeft het wel nodig. Heb dus geen tips, wel herkenning en dezelfde zorgen...

2 jaar geleden

Hier hetzelfde! Fruit vliegt er nog steeds in maar groente opeens niet meer. Brood en soepstengel gaan er ook nog gewoon in. Ik hoop dat het een korte fase is :)

2 jaar geleden

Drinkt ze de flessen wel goed? Bij ons was het ook een tijdje en bleek dat hij keelpijn had. Dat heerst nu heel erg. Hierdoor is warm eten dan niet fijn

2 jaar geleden

DE TIP!!! Ik heb nu het groentenhapje met ei en bloe gemengd tot een beslagje en er een pannenkoek van gemaakt, wat denk je?! Het ging erin als koek! 🙉

2 jaar geleden

Reactie op 01winnie

DE TIP!!! Ik heb nu het groentenhapje met ei en bloe gemengd tot een beslag ...
Nu alleen benieuwd hoe het morgen gaat 😬

2 jaar geleden

Hier gisteren opeens hetzelfde. Ze wou echt niet eten, terwijl ze normaal soms nog wel meer lijkt te willen als het op is. Ik heb het haar zelf laten doen & toen at ze wel. Het was een prakje met rijst en groente, 1 grote smeerboel dus. Vanaf vandaag ga ik haar stukjes groente geven, zodat ze dat zelf kan eten.

2 jaar geleden

Het gaat nog steeds goed! En inderdaad ze wil het heel graag zelf doen. Dag baby 🥲