33 Reacties

2 jaar geleden

Bellen kan altijd! 😇

2 jaar geleden

Als je het niet vertrouwd, gewoon bellen

2 jaar geleden

Je kan altijd bellen. Gewoon doen.

2 jaar geleden

Je kan voor alles de hap bellen maar persoonlijk zou ik dat niet doen voor oorpijn. Wat verwacht je van de hap?

2 jaar geleden

Ik zou het wel doen als ze echt last heeft en ontroostbaar is. Wij hebben dan ook gedaan met m’n zoontje. Als je vanavond antibiotica krijgt kan je gelijk beginnen! Hoe eerder het over is hoe beter toch. Beterschap voor je kindje

2 jaar geleden

Ook rode oren? En huilen bij neerleggen? Grote kans dat ze dan oorontsteking heeft. Denk niet dat de hap daar iets mee kan, maar proberen kan altijd. Lekker een zetpil geven. Sterkte

2 jaar geleden

Reactie op Baby3juni

Je kan voor alles de hap bellen maar persoonlijk zou ik dat niet doen voor ...
Wat ik van de verwacht is dat ze naar dr oortjes kijken en zonodig antibiotica kunnen geven? Ze is al nachten ontroostbaar, wij dachten ta djes maar blijkbaar heeft ze gewoon last van der oortjes.

2 jaar geleden

Mijn dochtertje had het in de voorjaars vakantie. Huilen, koorts, continu naar hoor oor grijpen en krabben. Ze had haar schelp van de oor gewoon open liggen. Linkeroor ontstoken en rechter een beetje. Kreeg alleen maar dat ik setpil 4x perdag mocht geven. Als het met 4 dagen niet beter ging moest ik aan de bel trekken.

2 jaar geleden

Wat ik van de verwacht is dat ze naar dr oortjes kijken en zonodig antibiot ...
Daar ga je geen antibiotica voor krijgen maar advies om een zetpil te geven en aan te zien

2 jaar geleden

Reactie op Baby3juni

Daar ga je geen antibiotica voor krijgen maar advies om een zetpil te geven ...
Geen antibiotica? Voor oorontsteking krijg je antibiotica maar oke. Ze heeft t vaker gehad .

2 jaar geleden

Geen antibiotica? Voor oorontsteking krijg je antibiotica maar oke. Ze heef ...
Nou dan weet je ook of je er de hap voor kan bellen 🤪

2 jaar geleden

Reactie op Baby3juni

Nou dan weet je ook of je er de hap voor kan bellen 🤪
Hoe moet ik dat weten 😂 als ik dat wist vroeg ik het toch niet?

2 jaar geleden

Ik zou het doen. Heb ik ook gedaan bij oorpijn, bleek inderdaad ontsteking beiderzijds, kreeg gewoon antibiotica.

2 jaar geleden

Hoe moet ik dat weten 😂 als ik dat wist vroeg ik het toch niet?
Je zegt dat je het vaker gehad hebt. Als je nu antibiotica nodig hebt dan zal je moeten bellen of heb je het zelf op voorraad? En als je kan wachten dan wacht je

2 jaar geleden

Reactie op Baby3juni

Je zegt dat je het vaker gehad hebt. Als je nu antibiotica nodig hebt dan z ...
Waarom gelijk zo reageren vraag ik me dan af. Als je niet normaal kan reageren kan je ook door scrollen toch ? Ik vraag alleen of ik hiervoor de hap kan bellen, dat heb ik namelijk nooit gedaan hiervoor.

2 jaar geleden

Reactie op Leann3x

Ik zou het doen. Heb ik ook gedaan bij oorpijn, bleek inderdaad ontsteking ...
Heb idd gebeld en ze heeft antibiotica Dankjewel !

2 jaar geleden

Heb idd gebeld en ze heeft antibiotica Dankjewel !
Heeft ze ook koorts? Dan heeft antibiotica zin, anders niet. Oorontsteking is vaak een virale infectie. Dan heeft antibiotica geen zin.

2 jaar geleden

Heeft ze ook koorts? Dan heeft antibiotica zin, anders niet. Oorontsteking ...
Ze had 37.8 dus wel verhoging, geen koorts

2 jaar geleden

Ze had 37.8 dus wel verhoging, geen koorts
Iets verhoging, maar geen koorts gelukkig. Persoonlijk zal ik kiezen voor pijnstilling en geen antibiotica.

2 jaar geleden

Iets verhoging, maar geen koorts gelukkig. Persoonlijk zal ik kiezen voor p ...
Het nadeel is, is dat we al een week aan de pijnstilling zitten, maar het blijft hetzelfde. De arts zei idd ook, als ze het pas 3 dagen heeft dan kijken we het aan, anders wel antibiotica